نیوز سیتی!
06 بهمن 1401 - 15:06

شهدا نظام را بیمه و فتنه‌گران را رسوا کردند

اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شهدای ما نظام جمهوری اسلامی ایران را بیمه و در همه برهه‌ها فتنه‌گران را با خون پاک خود رسوا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل ظهر پنجشنبه در آئین معارفه رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان اردبیل اظهار کرد: فتنه اخیر به رغم پیچیدگی و تلاش تمام معاندان نظام اسلامی با هوشیاری نیروهای مسلح خنثی شد تا جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با عظمت تمام برگزار کنیم.

وی با تبریک فرا رسیدن دهه فجر و گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمن با فتنه‌های مختلف در یک دهه اخیر تلاش کرده تا ملت ایران را از ادامه مسیر انقلاب و آرمان‌های آن ناامید کند اما این ملت دست از انقلاب، امام، مکتب دینی و ارزشی برنمی‌دارند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: استکبار جهانی با انواع حیله‌ها و تردستی‌ها سعی دارد تا در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی و کشور ما سنگ‌اندازی کند اما هوشیاری و بصیرت ملت ایران مانع از تحقق آرزوها و امیال شیطانی آنها شده است.

محمدی اصل افزود: همان طور که در فتنه ۸۸ عاشورا و نهضت حسینی این کشور را نجات داد، در حوادث اخیر نیز خون پاک شهدا به ویژه شهدای خوشنام کشور ایران را از تزویرگران و تلاش ریاکاران در امان نگه داشت تا همه دنیا بداند که این نظام پابرجاست و حرکت معاندان، معارضین، فتنه‌گران و نفوذی‌های داخلی بر باد خواهد رفت.

وی با بیان اینکه شهدا نظام جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرده و فتنه‌گران را رسوا کردند، ادامه داد: با وجود کارشکنی‌های مختلفی که در فضای مجازی و حقیقی انجام می‌شود، امروز به برکت همین خون‌های پاک شهدا، ایران اسلامی در نقطه عزت و عظمت است.

محمدی اصل ضرورت گرامیداشت ایام دهه فجر را به عنوان جشن ملی یادآور شد و خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی ادارات از زدن یک متر پرچم و بنر تبریک این ایام خودداری می‌کنند در حالی که مدیران و کارکنان چنین ادارات ۱۵۰ ساعت اضافه کار دریافت می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: این ملت به رغم همه توطئه‌ها پشتیبان نظام است و اقدام خصمانه اخیر اتحادیه اروپا در تهدید و تحریم سپاه پاسداران ثابت کرد که اردوی حق و باطل جدا است و هیچ وقت ملت ایران اسیر بازیچه توطئه‌گران نخواهد شد.

محمدی اصل شجاعت نیروهای مسلح به ویژه سپاه را در عرصه جنگ هشت ساله و حضور در صحنه‌های مختلف از کمک به مردم در حوادث قهری و طبیعی تا عرصه سازندگی را یادآور شد و بیان کرد: همه این حرکت‌ها و نهضت شروع شده در عمران و آبادانی کشور حکایت از صلابت و سرزندگی نیروهای مسلح به ویژه سپاه دارد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از زحمات ۶ ساله رئیس سابق سازمان قضائی نیروهای مسلح استان قدردانی و برای همکاری با رئیس جدید این سازمان در استان اردبیل اعلام آمادگی کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 999439

مهمترین اخبار ایران و جهان: