نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 16:06

ارائه خدمات درمانی رایگان به 4500 نفر در روستاهای قرچک

بخشدار مرکزی شهرستان قرچک گفت: در حوزه درمانی در روستاهای شهرستان قرچک ۱۴ مرحله اردوی جهادی پزشکی برگزار شد که در این ۱۴ مرحله اردوی پزشکی به بیش از ۴۵۰۰ نفر خدمات درمانی رایگان ارایه شد، همچنین نفراتی که نیاز به خدمات درمانی تخصصی نیاز داشتند، به مراکز درمانی تهران معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، مجیدقیصر پناه بخشدار مرکزی شهرستان قرچک در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: تبریک عرض می‌کنم ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت علی علیه السلام که با روز پدر نیز مزین شده است.

وی گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کشور در اختیار آمریکایی‌ها بود، بطوری که ۶۰ هزار مستشار نظامی امریکایی در کشور وجود داشت که حقوق و مزایا دریافت می‌کردند، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تمام نظامی‌های آمریکا از کشور خارج شدند، در حال حاضر ۴۴ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و انقلاب روز به روز با اقتدار بیشتری به جلو می‌رود.

بخشدار مرکزی شهرستان قرچک ادامه داد: تحمیل جنگ ۸ ساله، ترورهای خیابانی، تحریم و دیگر فعالیت‌ها اقداماتی بودند که در ۴۴ سال گذشته بر انقلاب تحمیل کردند ولی هیچ اتفاقی رخ نداد و کشور در سکوی اقتدار قرار گرفت.

قیصر پناه افزود: امسال اقدامات خوبی از قبیل زیرسازی و لکه‌گیری آسفالت ۲۵ هزار مترمربع انجام شد، همچنین معابر به مساحت ۳ هزار مترمربع در روستاها با اعتبار بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی بیان داشت: در حوزه درمانی در روستاهای شهرستان قرچک ۱۴ مرحله اردوی جهادی پزشکی برگزار شد که در این ۱۴ مرحله اردوی پزشکی به بیش از ۴۵۰۰ نفر خدمات درمانی رایگان ارایه شد، همچنین نفراتی که نیاز به خدمات درمانی تخصصی نیاز داشتند، به مراکز درمانی تهران معرفی شدند.

بخشدار مرکزی شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: در سال جاری کلنگ احداث ساختمان‌های اداری دهیاری‌های روستای محمد آباد و قشلاق اول بر زمین خورده و به امید خدا در هفته دولت ساختمان دهیاری قشلاق اول به بهره‌برداری خواهد رسید و مجموع اعتبار ساخت این دو ساختمان دهیاری ۱۲۰ میلیارد ریال است.

قیصر پناه در ادامه تصریح کرد: برای اولین بار در کشور در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرای طرح تشویقی در دستور کار دهیاران قرار داشت، به گونه‌ای که خانواده‌هایی که در سال ۱۴۰۱ صاحب فرزند شدند، ۱۰ میلیون ریال و به کسانی که صاحب فرزندان دوقلو یا دوم شدند، ۳۰ میلیون ریال هدیه نقدی اهدا شد.

وی در پایان گفت: در حوزه روشنایی معابر روستایی تمام مسیرها روشن شدند و مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد و تعویض کابل‌های خطوط انتقال برق به طور کامل انجام شده و دیگر در این خصوص مشکلی نداریم، تعویض سیم‌های خطوط انتقال از مسی به کابلی باعث می شود تا سرقت‌ها کمتر شود و نوسان ولتاژ در جریان برق نداشته باشیم.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1017039

مهمترین اخبار ایران و جهان: