نیوز سیتی!
07 بهمن 1401 - 15:40

«آزادی» بهانه غرب برای توهین به مقدسات مسلمانان است

دامغان- امام جمعه دامغان ضمن محکومیت اقدام کشورهای اروپایی در اهانت به قرآن کریم و اسلام، گفت: «آزادی» بهانه غرب برای توهین به مقدسات مسلمانان و تفرقه افکنی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در آئین نماز عبادی سیاسی جمعه دامغان به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) به اهانت قرآن از سوی دولت سوئد در مقابل سفارت ترکیه اشاره کرد و بیان داشت: این اهانت به بهانه آزادی بیان صورت گرفت تا بار دیگر مشخص شود که اروپایی ها آزادی را بهانه ای برای توهین و تفرقه افکنی می دانند.

وی با بیان اینکه دلیل این اقدامات موهن، ترس دشمنان از قرآن به عنوان کلام حق است که به مصابه نور هدایت محسوب می شود، افزود: دشمنان اسلام و قرآن باید بدانند آینده متعلق به مسلمانان است و با این اهانت راه به جایی نخواهند برد.

امام جمعه دامغان در ادامه با بیان اینکه مشارکت مردم در جشن های انقلاب نمونه بارز جهاد تبیین است، تاکید کرد: خروجی جشن های انقلاب شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خواهد بود.

رستمیان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن بود و توانست خود را به دیگر کشورها هم صادر کند، ابراز کرد: مردمی برگزار شدن جشن های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکی از تاکیدات ما است چرا که انقلاب با مشارکت همین مردم به وقوع پیوست.

وی در خاتمه به سالروز ولادت با سعادت امام جواد (ع) اشاره داشت و درباره سجایای اخلاقی و عرفانی آن امام مطالبی بیان کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1000939

مهمترین اخبار ایران و جهان: