نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 19:25

بصیرت مردم همواره نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است

کرمانشاه- فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: بصیرت مردم همواره نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن ریحانی بعد از ظهر یکشنبه در نشست سالیانه بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه که با حضور مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: زحمات و مجاهدت‌های مسئولان و کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در چند سال گذشته بسیار قابل توجه و ارزشمند است و این ایثارگری‌ها و فداکاری‌ها به طور قطع در تاریخ این کشور ثبت خواهد شد.

وی افزود: اقتدار ایران اسلامی در حالی دشمنان را نگران کرده که هنوز خیلی از توان نظامی و تجهیزاتی ما رونمایی نشده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: ما برای دشمنانمان غیرقابل تحمل شده‌ایم و آنها از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب دست نخواهند کشید.

ریحانی بیان کرد: ایران اسلامی تهدید جدی برای اسرائیل است و دیدگاه خود را در لفافه نمی‌گذارد و به صراحت اعلام کرده مقابل زیاده خواهی اسرائیل می‌ایستد و همین دشمن را ترسانده است.

وی ادامه داد: دشمنان در جریان اغتشاشات ماه‌های گذشته تلاش کردند به بهانه حجاب به نظام ضربه بزنند و با وجود خسارت‌های زیادی که در حوزه‌های مختلف به کشور وارد کردند اما با بصیرت مردم نتوانستند به اهدافشان برسند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: دشمنان از ماجرای مرگ مهسا امینی سو استفاده کردند تا به اهداف خود برای نابودی اسلام و انقلاب برسند و تلاش کردند تا با درگیر کردن پلیس و خانواده‌ها علاوه بر اینکه پلیس را از مسئولیت اصلی خود بازدارند، خانواده‌ها را هم مقابل پلیس قرار دهند.

ریحانی اضافه کرد: اگرچه ممکن است مردم به برخی مسئولین و عملکرد آنها اعتراض و انتقاد داشته باشند اما این باعث نمی‌شود از اسلام و انقلاب دست بکشند.

وی عنوان کرد: انصافاً مردم ولایی ایران اسلامی چه در راهپیمایی ۱۳ آبان و چه در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال سنگ تمام گذاشتند و بار دیگر به دشمنان اسلام و انقلاب ثابت کردند به هیچ قیمتی دست از اسلام و انقلاب بر نمی‌دارند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: همه وظیفه داریم در مورد توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب روشنگری کنیم و از شما اساتید دانشگاه می‌خواهم تا تاریخ کشور را مطالعه کرده و اطلاعات درست در مورد دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به دانشجویان بدهید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1075167

مهمترین اخبار ایران و جهان: