نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 14:08

هدف دشمن از اغتشاشات جدایی ملت از نظام بود

بجنورد- معاون سیاسی سپاه گفت: دشمنان در اغتشاشات به دنبال آن بودند که ملت را از انقلاب جدا کنند اما راهپیمایی 22 بهمن نشان داد باز هم در محاسباتشان اشتباه کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یدالله جوانی ظهر شنبه در آئین راهپیمایی ۲۲ بهمن که در مصلی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: مردم امروز در سراسر ایران صدای خود را به جهانیان رساندند و نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب و اسلام ایستاده اند.

وی تصریح کرد: امروز مردم نشان دادند که در خصوص ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب در تمامی این دوران به فهم مشترک رسیده اند و این حضور نشان از معرفت و شناخت مردم نسبت به انقلاب را دارد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ۲۲ بهمن روزی است که امام راحل موفق شد تا کشور ایران را از چنگال استعمارگران و جهان خواران عالم خارج کند و با این قیام عزت ملی، سرافرازی و خودباوری در جامعه ایجاد شد.

وی افزود: برف، باران و سرما هیچگاه در عزم مردم برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب تأثیری نمی‌گذارد و دشمنان تلاش می‌کنند با جنگ شناختی با بهره گیری از امپراتوری رسانه، نظام ولایت فقیه را طور دیگری برای نسل جوان تفسیر کنند.

سردار جوانی با بیان اینکه مبارزه دشمن با جمهوری اسلامی مبارزه با ملت ایران است، اضافه کرد: دشمنی مستکبران به خاطر تمدن‌سازی و پیشرفت‌های چشمگیر ملت ایران است چرا که آنها نمی‌خواهد تا مردم ایران، الگوی مستضعفان عالم باشد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمنی استکبار جای تعجب ندارد و اینکه همواره آزموده را می‌آزمایند، جای تعجب دارد.

وی بیان کرد: پیام ملت غیور ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن به سردمداران استکبار جهانی و دولت‌های مرتجع عرب این است که تا کی ملت ایران را می‌آزمایید و تا کی می‌خواهید محاسبات غلط داشته باشید.

سردار جوانی بیان کرد: دشمنان در بخش نظامی ده‌ها توطئه طراحی کردند ولی نتایج عکسی برای آنها به همراه داشت و درخشیدن مردم در جنگ تحمیلی و مناسبات مذهبی تمامی توطئه‌های آنها را تبدیل به یاس کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: استکبار در رسانه‌های خود اغتشاشات را انقلاب نامید و بایدن در فضایی توهم‌گونه خواسته خود را آشکارا اعلام کرد و گفت که مردم ایران را آزاد می‌کنیم.

وی افزود: دشمنان در اغتشاشات به دنبال آن بودند که ملت را از انقلاب جدا کنند و مردم را در برابر روحانیت، سپاه و بسیج قرار دهند.

سردار جوانی ادامه داد: غربی‌ها باید بدانند تمدن اسلامی با دستان پرتوان ملت و ولایت فقیه در حال شکل گیری است و این تمدن مبتنی بر معنویت و عقلانیت است و در این هندسه جدید قدرت، جمهوری اسلامی و ملت‌های مسلمان جایگاه ویژه ای دارند.

وی افزود: دشمنان تصور نکنند با جنگ روانی و عملیات شناختی جوانان را از انقلاب جدا کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033223

مهمترین اخبار ایران و جهان: