نیوز سیتی!
19 اسفند 1401 - 16:41

دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی در بین مردم است

کاشان - امام جمعه کاشان گفت: دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی بین مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به فرارسیدن میلاد حضرت امام زمان (عج) اظهار داشت: هفته منتهی به این میلاد مبارک منسوب به سربازان گمنامی است که در راه تأمین امنیت کشور جان بر کف هستند.

وی با بیان اینکه دشمن امنیت مردم و جامعه ایران را نشانه گرفته است، ابراز داشت: اغتشاشات چند ماهه اخیر دلیلی محکم بر این ادعا است و بر مبنای آن دشمن از همه ظرفیت خود به این منظور استفاده کرد.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه راه برای همه مشخص است، تصریح کرد: با این وجود دشمن و استکبار جهانی به دنبال کمرنگ کردن ارزشهای اسلامی و ایرانی در بین مردم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور توسط دانشگاهیان گفت: این اردوها همانند یک دانشگاه انسان سازی است که باید بیش از پیش در بین جوانان رواج پیدا کند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به تحریک برخی از نهادهای ارزشی همانند ستاد امر به معروف و نهی از منکر توسط غربی‌ها افزود: امر به معروف و نهی از منکر یک امر و فرمان الهی است که نباید در کشور تضعیف شود.

وی با اشاره به اینکه نباید گناه علنی در جامعه را شاهد باشیم، خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی موظف هستند در جهت نهادینه شدن آئین فریضه مهم اسلامی سعی و تلاش کنند.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه انرژی هسته‌ای حق مسلم مردم ایران است، گفت: دشمن صهیونیستی به دنبال آن است که با فشار به ایران کشور را از دستیابی به این قدرت باز دارد در صورتیکه جوانان ما با تمام قدرت در این راه قدم بر می‌دارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1084723

مهمترین اخبار ایران و جهان: