نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 14:59

اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان برای توسعه ورزش کردستان

سنندج- معاون توسعه منابع انسانی استانداری کردستان گفت: از اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان برای توسعه ورزش استان در جریان سفر اول رئیس جمهوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله رشیدی پور روز پنج شنبه در مراسم معارفه سرپرست ورزش و جوانان کردستان در سنندج اظهار کرد: در پست‌های مدیریتی هر آمدنی رفتنی دارد.

وی افزود: ورزش و جوانان به یک قشر از جامعه مرتبط نیست و مخاطبان عمومی دارد.

رشیدی پور خاطرنشان کرد: استان کردستان در همه زمینه‌ها به ویژه ورزش دارای استعدادهای بسیاری است.

وی افزود: در سفر رئیس جمهوری به کردستان مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان به حوزه ورزش استان اختصاص داده شد و این مهم در سفرهای آتی نیز تکرار می‌شود.

رشیدی پور اظهار کرد: سیاست مدیریت عالی استان یک سیاست کاری بدون توجه به حاشیه هاست و تأکید ویژه به لایه‌های مدیریتی این است که خود را درگیر حواشی نکنند.

معاون توسعه منابع انسانی استانداری کردستان تصریح کرد: اگر بخواهیم کردستان را به جایگاه اصلی خود برسانیم باید همه کمک نمائیم.

رشیدی پور افزود: باید مدیران استانی تلاش ویژه خود را در وزارتخانه‌ها به کار گیرند و بتوانند اعتبارات ویژه ای را برای استان جذب کنند.

وی در پایان سخنان خود از خدمات و تلاش‌های ۱۰ ساله حامد جولایی در تصدی مدیریت ورزش و جوانان کردستان تقدیر کرد و گفت: انتظار داریم خانم آمنه غلام ویسی با تلاشی مضاعف برای خدمت به جامعه ورزش و جوانان استان قدم بردارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1254867

مهمترین اخبار ایران و جهان: