نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 08:41

جمع آوری و ساماندهی 56 متکدی در سطح شهر گرگان

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از جمع آوری ۵۶ متکدی در ۲ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ در شهر گرگان خبر داد.

احمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص انتقاد شهروندان به حضور تعداد قابل توجهی از متکدیان در سطح شهر گرگان که به نظر می‌رسد برخی از این افراد نیز به صورت سازماندهی شده در حال فعالیت هستند، اظهار کرد: یکی از الزامات مقابله با موضوع تکدی‌گری همراهی و مشارکت شهروندان است.

وی ادامه داد: با طرح‌های مختلفی که در سطح شهر گرگان انجام شد در دو ماه ابتدایی امسال ۵۶ متکدی از سطح شهر جمع‌آوری و ساماندهی شدند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان با اشاره به اینکه ۳۴۹ متکدی در سال گذشته توسط شهرداری ساماندهی شدند، تصریح کرد: از این تعداد ۱۱ نفر به بهزیستی و ۲۶ نفر به کمیته امداد امام خمینی(ره) معرفی شدند.

سالاری گفت: همچنین هفت نفر از این افراد سال گذشته به دستگاه قضایی معرفی شدند و باقی افراد نیز به بیمارستان منتقل و یا به شهرستان اعزام شدند.

وی اضافه کرد: یکی از چالش‌های موجود در شهر گرگان حضور اتباع بیگانه است که شرایط به صورتی است که شهرداری به تنهایی توان حل این مشکل و مقابه با این موضوع اجتماعی را ندارد.

سالاری تاکید کرد: ما از تمامی شهروندان و دیگر نهادها تقاضا داریم در این موضوع ما را همراهی و حمایت کنند تا بتوانیم اقدامات موثری را در شهر انجام دهیم.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده مسائل مرتبط با خدمات شهری می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1269823

مهمترین اخبار ایران و جهان: