نیوز سیتی!
18 آذر 1401 - 20:04

هیچ پروژه‌ای در وزارت آموزش و پرورش تعطیل نیست

وزیر آموزش و پرورش گفت: تزریق اعتبارات مناسب سبب شده ‌پروژه‌ای تعطیل نشود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، یوسف نوری عصر امروز در دیدار با امام جمعه اردبیل اظهار داشت: ‌دولت در ایجاد مدارس جدید ‌آموزه‌های انقلاب اسلامی را مدنظر دارد.

وی افزود: ساخت و ساز بخشی از آموزش و پرورش محسوب می‌شود و در این زمینه بعد اصلی آموزش و پرورش تربیت دانش‌آموزان با زیست‌بوم اسلامی و ایرانی مدنظر است.

نوری خاطرنشان کرد: تزریق اعتبارات مناسب سبب شده هیچ پروژه‌ای تعطیل نشود و تلاش‌های به عمل آمده در این زمینه مثمرثمر واقع شود و توسعه و تجهیز امکانات آموزشی در دستور کار است.

نوری استان اردبیل را استانی جوان با ظرفیت‌های فوق العاده اعلام کرد و گفت: از نظر نیروی انسانی مشکلی در اردبیل وجود ندارد و با اتحاد و همدلی مسئولان برنامه‌های وزرات آموزش و پرورش با قوت در اردبیل اجرایی می‌شود.

در این دیدار امام جمعه اردبیل نیز نقش آموزش و پرورش را در شخصیت پردازی و اصلاح جامعه مهم ارزیابی کرد و گفت: ترسیم آینده کشور جز با توانمندی وزارت آموزش و پرورش میسر نیست.

آیت الله سیدحسن عاملی خواستار راه اندازی مجدد واحد تولیدی آب در شهرستان نیر شد و بیان کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان متولی اصلی این کارخانه بزرگ تولیدی در اردبیل است که امیدواریم با دستور مجدد وزیر آموزش و پرورش شاهد بازگشت آن به چرخه تولید باشیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 902623

مهمترین اخبار ایران و جهان: