نیوز سیتی!
22 آذر 1401 - 17:33

پاشازاده: چرا هیچ‌کس پاسخگوی وضعیت استقلال نیست؟/ برنده دربی قهرمان می‌شود

پیشکسوت باشگاه استقلال از اینکه مشخص نیست چرا مشکلات آبی‌پوشان همیشگی است و کسی هم پاسخگوی این وضعیت نیست، گلایه کرد.

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مشکلات مالی باشگاه استقلال و اتفاقاتی که در آن می‌افتد، اظهار داشت: نمی‌دانم چرا وضعیت مالی باشگاه همیشه اینطور بوده است. هیچ‌کس توضیح نمی‌دهد چرا شرایط خوب نیست و علتش چیست. چه کسی باید جوابگو باشد؟ اگر شایعاتی هست باید بگویند شایعه است، در غیر این‌صورت هر اتفاقی را باید برای هواداران توضیح بدهند تا آنها بدانند چه خبر شده است. مگر می‌شود همیشه اتفاقاتی بیفتد و کسی پاسخگو نباشد؟

وی در مورد دربی هفته دوازدهم لیگ برتر تصریح کرد: این دربی شرایط حساسی دارد و آنقدر مهم است که هر تیمی ببرد می‌تواند قهرمان شود. از شرایط استقلال خبر ندارم و نمی‌دانم وضعیت بازیکنان چطور است. استقلال با توجه به اینکه دیر بسته شد کادر فنی‌اش در هفته‌های ابتدایی شناخت کافی نداشت، اما در این یک ماه تعطیلی باید به شناخت، هماهنگی و آمادگی رسیده باشند. امیدوارم استقلالی‌ها از این فرصت نهایت بهره را برده باشد.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران راجع به بحث ادامه همکاری فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش هم به تسنیم گفت: من جزو کسانی بودم که یکی دو ماه پیش گفتم انتخاب کی‌روش برای تیم ملی خوب است، اما الان نظری متفاوت دارم. تیم ملی در حال حاضر نیاز به تفکر تازه، نیروی جوانی و برنامه‌ریزی دارد.

پاشازاده در واکنش به خداحافظی بسیاری از ستاره‌های سرشناس جهان از تیم‌های ملی کشورشان برخلاف بازیکنان پا به سن گذاشته تیم ملی ایران گفت: اینها به خاطر اینکه دعوت می‌شوند و از آنها استفاده می‌شود، خداحافظی نکرده‌اند. به این بازیکنان نمی‌توان ایراد گرفت. ما نیروی جوانی نیاوردیم که بخواهیم از آنها استفاده کنیم. نفراتی مثل ابوالفضل جلالی و محمد محبی خیلی می‌توانند به تیم ملی کمک کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 908923

مهمترین اخبار ایران و جهان: