نیوز سیتی!
07 فروردین 1402 - 11:42

نقد مسئولان نباید با تخریب همراه باشد

بجنورد- امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه باید مطالبات مردم را شنید، گفت: در عین حال نباید انتقاد همراه با تخریب باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری صبح دو شنبه در دیدار نوروزی با استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: توجه به حوزه کشاورزی و تامین آب شرب ضروری بوده زیرا از مطالبات اصلی مردم همین موضوعات است.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: پاسخگویی استاندار برای موضوعات متعدد در هر شرایطی و توجه به حوزه های مختلف از جمله مسائل دینی و فرهنگی قابل تقدیر است که می تواند مسیر توسعه استان را هموارتر کند.

وی با بیان اینکه هدف ما دستگیری، حمایت و کمک به مجموعه استان در ابعاد مختلف است، افزود: اجازه سواستفاده از نقد را نمی دهیم اما نقدی که برای اصلاح باشد را می پذیریم؛ ولی هدف نباید تخریب باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: در دولت قبل اگر موضوعی بود با شخص استاندار آن را حل می کردیم اما در حال حاضر ارتباطات با استاندار بیشتر شده و موضوعات سریع تر به نتیجه می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه مطالبه مردم از مسئولان باید مطرح شود، خاطر نشان کرد: موضوعات حوزه های صنعت، کشاورزی، آب، دانش بنیان، بازار، دامداری از مطالبات مهم مردم است بنابراین اشراف کامل مدیران به اطلاعات و حل آنها الزامی است و اگر در این راه نقدی صورت گرفت برای اصلاح امور انجام شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1111867

مهمترین اخبار ایران و جهان: