نیوز سیتی!
04 فروردین 1402 - 16:40

همه مردم برای تحقق شعار سال باید احساس مسئولیت داشته باشند

قزوین- امام جمعه شال گفت: مهار تورم و رشد تولید بدون حضور مردم در صحنه ممکن نخواهد بود و همه باید برای تحقق آن احساس مسئولیت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی باقری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر شال اظهار کرد: توجه به قرآن و معارف رفیع آن زمینه ساز افزایش تقوا در انسان می‌شود.

وی افزود: حل مشکلات امروز بشر در سایه توجه به قرآن و بهره برداری از آموزه‌های آن ممکن خواهد بود ودر واقع درمان دردهای بشری با قرآن انجام می‌شود.

امام جمعه شهر شال بیان کرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای بهره برداری و آشنایی بیشتر با آموزه‌ها و معارف قرآنی است و امیدواریم همه بتوانیم از این ماه بهره ببریم.

وی همچنین با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در ماه رمضان و بهار تصریح کرد: فعالیت گروه‌های جهادی و خیرین برای تأمین معیشت خانواده‌های بی بضاعت در آستانه سال نو باعث رفع بخشی از مشکلات نیازمندان در جامعه و در نهایت امیدآفرینی می‌شود.

حجت الاسلام شالی بیان کرد: رعایت حرمت ماه رمضان توسط مردم امری ضروری است و در این بین برخی از مشاغل نیز در ماه رمضان فعالیت خود را گسترش می‌دهند که باید از آنها تقدیر کنیم.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال گفت: مهار تورم و رشد تولید بدون حضور مردم در صحنه ممکن نخواهد بود و همه باید برای تحقق آن احساس مسئولیت داشته باشند.

امام جمعه شال در پایان یادآور شد: هرکسی در حد توان خود باید برای تحقق این شعار و مهار تورم کمک کند و نباید نقش خود را در جامعه نادیده بگیریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1108023

مهمترین اخبار ایران و جهان: