نیوز سیتی!
10 بهمن 1401 - 19:22

افزایش اعتبارات فراجا و ستاد مدیریت بحران در کمیسیون شوراهای مجلس تصویب شد

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس گفت: اعضای این کمیسیون در جلسه امروز خود، افزایش اعتبارات مربوط به فرا جا، سازمان ثبت احوال و ستاد مدیریت بحران در لایحه بودجه سال آینده را تصویب کردند.

علی حدادی سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز موضوع اعتبارات مربوط به فرماندهی انتظامی وزارت کشور و سازمان ثبت احوال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در مورد بررسی اعتبارات وزارت اطلاعات در بودجه سال آینده به دلیل عدم حضور وزیر اطلاعات و معاونین وی این بخش از دستورکار به جلسات بعد موکول شد.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس اظهار کرد: در جلسه امروز کمیسیون، افزایش اعتبارات فرماندهی انتظامی، وزارت کشور، از جمله در حوزه ستاد مدیریت بحران و ثبت احوال در لایحه بودجه سال آینده تصویب شد.

حدادی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات در اعتبارات فرماندهی انتظامی این بود که فراجا در بودجه سال ۱۴۰۱ از یک سری معافیت‌ها همچون معافیت در پرداخت حق انشعاب معافیت خیرین ساخت و ساز ساختمان‌های کلانتری‌ها ‌از پرداخت مالیات و امثال این موارد برخوردار بود که این مسئله در لایحه بودجه سال آینده حذف شده بود و در کمیسیون شوراها تصویب شد تا این معافیت‌ها در لایحه بودجه سال آینده نیز اجرایی شود.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس افزود: تصمیمات امروز جلسه کمیسیون شوراها در قالب پیشنهادی درباره افزایش اعتبارات دستگاه‌های مرتبط با حوزه کاری کمیسیون، جهت تصویب، به کمیسیون تلفیق ارائه می‌شود تا در صورت تصویب در کمیسیون تلفیق بودجه و صحن مجلس و تأیید شورای نگهبان به قانون تبدیل شده و برای اجرا ابلاغ شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1008423

مهمترین اخبار ایران و جهان: