نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 13:27

«اسماعیل نادری» رسما سرپرست فرمانداری گرگان شد

«اسماعیل نادری» با حکم استاندار گلستان به عنوان سرپرست جدید فرمانداری گرگان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مراسم تکریم و معارفه فرماندار گرگان با حضور مدیران استانی و شهرستانی، نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، دادستان عمومی و انقلاب گرگان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از شهروندان شهرستان گرگان در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

در این مراسم توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، «اسماعیل نادری» به عنوان سرپرست فرمانداری گرگان معرفی و از تلاش‌های «عیسی پایین‌محلی» تقدیر شد.

 اسماعیل نادری در این مراسم اظهار کرد: از تمام اقدامات دلسوزانه، مجاهدانه و فداکارانه آقای پایین محلی به عنوان فرماندار سابق گرگان تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: ما مشتاقیم که از تجربه‌های مدیریتی و اندوخته‌های تجربی افراد پیشکسوت به ویژه فرماندار سابق گرگان استفاده کنیم چون معتقدیم تجربه سرمایه گران‌بهایی است که در مسیر خدمت به جوانان کمک می‌کند.

سرپرست فرمانداری گرگان خاطرنشان کرد: من خودم را یک بسیجی می‌دانم و تمام تلاشم را خواهم کرد که به عنوان یک سرباز کوچک، سرباز خوبی برای نظام و انقلاب باشم.

نادری بیان کرد: تلاش ما بر این است به گونه‌ای عمل کنیم، زمانی که مسوولیت را به عزیز دیگری تحویل دادیم سربلند باشیم و شرمنده شهداء نباشیم.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1258925

مهمترین اخبار ایران و جهان: