نیوز سیتی!
06 خرداد 1402 - 10:09

۸۵ دستگاه اتوبوس از گلستان عازم مرقد امام راحل می شوند

گرگان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: ۸۵ دستگاه اتوبوس از گلستان در محدوده تعطیلات نیمه خرداد به تهران و قم اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، عادل مصدقی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده در کمیته ستاد حمل و نقل استان با صنوف حمل و نقل مسافری، ۸۵ دستگاه اتوبوس از تاریخ ۱۲ و ۱۳ خردادماه جاری برای جابجایی دو هزار رو ۵۵۴ زائر مرقد امام خمینی (ره) به شهرهای تهران و قم اعزام می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: پنج دستگاه اتوبوس در قالب راهیان نور در همین تاریخ‌ها از استان به غرب کشور اعزام خواهند شد.

وی گفت: انجمن‌های صنفی مسافری گلستان در روزهای شنبه و یکشنبه آماده عقد قرارداد با نهادهای متولی برای اعزام زائران به مرقد امام (ره) هستند.

مصدقی بیان کرد: ضرورت دارد که فرمانداران از طریق انجمن صنفی مسافری در حوزه گرگان و گنبد برای انعقاد قرارداد اعزام اقدام کنند و از انعقاد قرارداد مستقیم با مالکان و رانندگان خودداری ورزند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان ادامه داد: قیمت‌ها هم از طریق انجمن‌ها تعیین شده و با توجه به ظرفیت ناوگان‌های اتوبوسی ۴۴ نفره معمولی و ۳۲ نفره و ۲۵ نفره وی آی پی برای تهران و قم و غرب کشور هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1240725

مهمترین اخبار ایران و جهان: