نیوز سیتی!
05 خرداد 1402 - 15:53

زمینه نقش آفرینی جوانان در مدیریت ها و توسعه کردستان فراهم شود

سنندج-امام جمعه سنندج گفت: انتظار می رود در حوزه مدیریت ها و روند توسعه استان از ظرفیت ها و توانمندی های جوانان به بهترین شکل استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: جوانان محور توسعه پایدار در هر جامعه‌ای هستند و در سیره رسول الله (ص) همواره محور تحولات اسلامی بر توانمندی‌های جوانان تعریف می‌شد.

وی افزود: انتظار می‌رود در نظام جمهوری اسلامی شاهد فراهم کردن زمینه‌های لازم برای نقش آفرینی جوانان در عرصه‌های مختلف باشیم.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: در استان کردستان هزاران جوان نخبه و تحصیلکرده وجود دارد که زمینه اشتغال آنها فراهم نشده و استان از ظرفیت‌ها و استعدادهای این جوانان برای توسعه بهره گیرند.

ماموستا رستمی در بخشی دیگر از خطبه‌های این هفته به بازگشت غرورآفرین ناوگان نیروی دریایی ارتش از مأموریت دور دنیا اشاره کرد و گفت: دستاوردهای بی شمار جمهوری اسلامی برای همه ایرانیان مایه افتخار است.

امام جمعه سنندج همچنین به سفر وزیر اقتصاد به استان کردستان اشاره کرد و گفت: امیدواریم این سفر زمینه ساز رفع مشکلات استان در عرصه بانکی و اقتصادی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1239325

مهمترین اخبار ایران و جهان: