نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 17:41

دولت تسهیل امور اربعین را وظیفه خود می‌داند

قزوین- سرپرست معانت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: تسهیل امور اربعین وظیفه دولت است و تمامی دستگاه‌ها باید با همکاری مجموعه‌های مردمی در بزرگداشت این رویداد عظیم همت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس کاظمی ظهر پنجشنبه در دومین جلسه ستاد مرکزی اربعین استان با اشاره به نگاه جامع به همه ظرفیت‌های مردمی در راستای تقویت حرکت‌های مردمی اظهار داشت: تسهیل امور اربعین وظیفه دولت است و مجموعه مدیریتی استان در این زمینه و تقویت این گام نگاه ویژه ای دارد.

سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استانداری همچنین با اشاره به وظایف کمیته‌های این ستاد اضافه کرد: تصمیمات مربوط به چگونگی هماهنگی موضوعات اربعین در ستاد استانی گرفته خواهد شد و تمامی اقدامات کمیته‌ها باید براساس مصوبات ستاد استان و طبق دستورالعمل صورت گیرد.
وی اضافه کرد: نیاز است در فرصت کنونی که زمان مناسبی تا اجتماع عظیم اربعین وجود دارد تمامی کمیته‌ها جلسات خود را تشکیل داده و مشکلات و مسائل حوزه تخصصی خود را برای گره گشایی به جلسه ستاد مرکزی اربعین استان بیاورند.

محمد خورشیدی دبیر ستاد اربعین استان در این جلسه اظهار داشت: طبق ابلاغ ستاد اربعین کشور، استان قزوین معین استان ایلام و مرز مهران، مرز عبوری برای مردم قزوین خواهد بود.

همچنین در این جلسه تعدادی از کمیته‌ها به گزارشی از اهم فعالیت‌های خود در ایام گذشته پرداختند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1271425

مهمترین اخبار ایران و جهان: