نیوز سیتی!
15 خرداد 1402 - 10:05

افتتاح یکی از مجهزترین بیمارستان‌های سرطان به زودی در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیر مجتمع درمانی امام رضا(ع) از افتتاح یکی از مجهزترین بیمارستان‌های سرطان کشور به زودی در کرمانشاه خبر داد.

سیروس نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیمارستان امام رضا (ع) ۷۷۳ تخت فعال داشته که در تمام بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی فعال بوده و بیمار می‌پذیرد.

وی همچنین به فعالیت بیمارستان‌های بهارستان و گلستان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: بیمارستان بهارستان یکی از مدرن‌ترین بیمارستان‌های کشور بوده که با ظرفیت ۱۲۰ تخت ارائه خدمات به مراجعین خواهد داشت و هم اکنون به‌طور مکرر و مستمر پیگیر افتتاح آن هستیم.

مدیر مجتمع درمانی امام رضا (ع) تصریح کرد: علاوه بر بیمارستان امام رضا (ع) بیمارستان گلستان کرمانشاه نیز در ایام کرونا به کار گرفته شد و همچنین این بیمارستان علاوه بر ارائه خدمات در حوزه سوختگی و آی. سی. یو بخش پیوند مغز استخوان بزرگسالان و اطفال راه‌اندازی شده است.

نصیری ادامه داد: راه‌اندازی بخش پیوند مغز استخوان در بیمارستان گلستان در کمتر استانی قابل مشاهده است و از اساتید بنامی در این بخش استفاده شده که به همین دلیل از استان‌های مختلف مراجعه کننده دارد.

وی تاکید کرد: بیمارستان گلستان در راستای انجام درمان‌های پیوند مغز استخوان آمادگی پذیرش بیماران خارجی را خواهد داشت و همچنین بیمارستان بهارستان نیز که به زودی افتتاح خواهد شد که با راه اندازی آن بخش اعظمی از سرطان استان کرمانشاه و استان‌های همجوار را حل می‌کند.

نصیری به بخش‌های فعال در بیمارستان بهارستان کرمانشاه اشاره و عنوان کرد: راه اندازی بخش شیمی درمانی، رادیو تراپی، پیوند مغز استخوان و دستگاه پت اسکن از جمله مهمترین بخش‌های این بیمارستان است که تشخیص بیماری سرطان با سهولت بیشتری دنبال خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1262569

مهمترین اخبار ایران و جهان: