نیوز سیتی!
15 خرداد 1402 - 12:32

وزیر کشور: رژیم پهلوی عروسک دست امپراطوری غرب است

وزیر کشور با بیان اینکه رژیم پهلوی عروسک دست امپراطوری غرب است، گفت: دستگاه امپراطوری غرب می‌خواهد با باقی مانده رژیم منحوس پهلوی آنها را بازسازی و به صحنه مبارزه با جمهوری اسلامی بیاورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، احمد وحیدی وزیر کشور پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی ۱۵ خرداد که به مناسبت گرامیداشت سالروز قیام خونین 15 خرداد سال 42 در ورامین برگزار شد، در جمع راهپیمایان اظهار کرد: ورامین نام آشنا و برجسته در آسمان بلند انقلاب اسلامی است که مردم این دیار در روزهای غربت اسلام و روزهای مورد هجمه واقع شدن آن مرجع بزرگ به میدان آمده و آن حرکت بزرگ را ایجاد کردند.

وی گفت: زمانی که آن رهبر بزرگ و الهی را در دفاع از اسلام و در مقابله با دژخیمان به اسارت بردند، مردم دشت ورامین مردانه به میدان آمدند، مردم پیوندشان با مکتب اسلام یک پیوند همیشگی است تا نشان دهند در دفاع از حق از هیچ چیزی نمی‌هراسند.

وزیر کشور افزود: مردم ورامین همچون بخشی از شهرهای ایران از چیزی جز خدا نترسیدند و سوگند یاد کردند تا در دفاع از حق کوتاه نیایند و همان ایستادگی باعث شد که قیام ۱۵ خرداد رخ دهد و امروز بعد از گذشت ۴۵ سال از انقلاب در رکاب امام و رهبرشان باشند.

وحیدی بیان کرد: رژیم منحوس پهلوی ظاهرا با تمسک به کارهایی که فکر می کرد مدرن و بروز است و تصورش را هم نمی کرد که با این کار پرده از کارهایشان برداشته شود، مثلا یکی از این کارها تقسیم زمین ها بود که برنامه ای از سوی آمریکا بود و آن زمان تا ۸۸ درصد وابسته به خارج بودیم.

وی با بیان اینکه رژیم پهلوی عروسک دست امپراطوری غرب است و این عروسک گردان‌ها و عروسک‌ها مفتضحانه شکست خورده‌اند، تصریح کرد: دستگاه امپراطوری غرب می خواهد با باقی مانده رژیم منحوس پهلوی آنها را بازسازی و به صحنه مبارزه با جمهوری اسلامی بیاورد.

 

تکمیل می شود

منبع: فارس
شناسه خبر: 1263069

مهمترین اخبار ایران و جهان: