نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 10:18

آموزش با کیفیت هدف اصلی ازبکستان در سال 2023

رئیس جمهور ازبکستان اعلام کرد در سال 2023 که به عنوان سال مواظبت از انسان و آموزش با کیفیت اعلام شده ما حقوق و آزادی، منافع مشروع شهروندان را بیش از پیش پیگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، «شوکت میرضیایف» رئیس جمهور ازبکستان در پیام تبریک سال نو میلادی به مردم این کشور گفت: تامین حقوق و آزادی، منافع مشروع شهروندان در سال 2023 میلادی تقویت خواهد شد.

رئیس جمهور ازبکستان در ابتدای پیام تبریک سال نو میلادی خود از هموطنان برای «دستاوردهای به دست آمده» قدردانی نمود.

میرضیایف اظهار داشت: ما در نتیجه کارهای سخت و خستگی ناپذیر نتایج قابل ملاحظه‌ای را در مسیر توسعه در سال 2022 میلادی به دست آوردیم. همچنین در جهت تامین منافع مردم، آبرو و حیثیت آنها گام‌های مهمی برداشتیم. با وجود بحران جهانی و شرایط سخت در جهان، اقتصاد ازبکستان به رشد خود ادامه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: دهقانان و کشاورزان کارآمد ما با کار فداکارانه محصول پرباری را برداشتند. صنعت، ساخت و ساز، فناوری‌های دیجیتال، گردشگری با سرعت در حال توسعه هستند. شهرها و روستاها، کل کشور ما در حال دگرگونی است. مشاغل جدید ایجاد می‌شود، درآمدها افزایش می‌یابد، سطح زندگی مردم در حال افزایش است.

میرضیایف ادامه داد: جوانان باذوق ما بر شکوه وطن در عرصه بین المللی می‌افزایند. نقش و اهمیت نهاد محله در جامعه در حال تقویت است. مهمتر از همه، صلح و آرامش، توافق و تسامح بین ملت‌ها در کشور ما حاکم است. اعتبار ازبکستان در بین جامعه جهانی در حال افزایش است.

رئیس جمهور ازبکستان اظهار داشت: در سال 2023 میلادی که به عنوان سال مواظبت از انسان و آموزش با کیفیت اعلام شد، ما حقوق و آزادی، منافع مشروع شهروندان را بیش از پیش پیگیری می‌کنیم.

وی گفت: ما شرایط جدیدی را برای فرزندانمان ایجاد خواهیم کرد تا از آموزش و پرورش با کیفیت برخوردار شوند. مراقبت‌ کامل از جانبازان محترم، زنان و هر کسی که به کمک نیاز دارد، در مرکز توجه قرار خواهد گرفت.

میرضیایف تاکید کرد: حمایت از نمایندگان علم و فرهنگ، پزشکی، معلمان و مربیان را در اولویت قرار خواهیم داد. در یک کلام هیچکس در کشور ما بدون توجه و مواظبت جامعه و دولت نخواهد ماند. همه نیروها و فرصت‌ها را برای این هدف بسیج خواهیم کرد.

پایان پیام/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 949225

مهمترین اخبار ایران و جهان: