نیوز سیتی!
21 دی 1401 - 15:56

روبینیو در مسیر بازگشت به میادین فوتبال

ستاره برزیلی پیشین تیم‌های فوتبال رئال مادرید، منچسترسیتی و میلان قصد دارد کفش‌های آویزان کرده را دوباره به پا کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا؛ روبینیو شاید 38 ساله شده و مدتی نه چندان زیادی هم از بازنشستگی‌اش گذشته باشد اما هیچ‌یک از این‌‌ها سبب نشده که دل او برای بازی در زمین فوتبال تنگ نشود. دلتنگی او هم آن‌قدر بوده که تصمیم گرفته از بازنشستگی خارج شود و به همین دلیل به دنبال تیمی جدید است.

روبینیو که از سال 2020 - زمانی که با پیراهن استانبول باشاک‌شهیر در میادین حضور داشت - دیگر بازی نکرده است، سه سال پیش به دلیل متهم شدن به تعرض به یک زن ایتالیایی مجبور شد از دنیای فوتبال فاصله بگیرد. در واقع این ماجرا سبب شد بازگشت او به سانتوس نافرجام بماند، چرا که باشگاه برزیلی برای راضی نگه داشتن اسپانسرهایی که تهدید به قطع همکاری کرده بودند، مجبور شد قراردادش با روبینیو را تنها 6 روز پس از عقد آن فسخ کند.

اکنون با فروکش کردن جنجال‌ها در مورد پرونده قضایی‌اش، روبینیو هوس کرده دوباره پا به توپ شود و به همین دلیل با دو باشگاه برزیلی هم مذاکره کرده است. طبق اعلام نشریه UOL برزیل، تیم پورتوگسا سانتیستا، تیم همشهری سانتوس که در دسته دوم لیگ برزیل بازی می‌کند و تیم برازیلنس که در دسته چهارم است؛ با روبینیو مذاکراتی داشته‌اند که البته هنوز هیچ‌یک از آنها با او به توافق نرسیده‌اند.

ماه ژانویه سال گذشته، با اثبات اتهامش به شراکت جرم در تعرض گروهی به یک زن ایتالیایی در سال 2013، از سوی دیوان عالی ایتالیا به 9 سال حبس محکوم شد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 970725

مهمترین اخبار ایران و جهان: