نیوز سیتی!
07 بهمن 1401 - 15:50

فاصله روستاها تا آبادانی/ مسئولان دنبال مشکل گشایی باشند

میامی- امام جمعه میامی با بیان اینکه بعد از ۴۳ سال از انقلاب اسلامی هنوز روستاهایی هستند که آباد نشده‌اند، گفت: باید از مسئولان پرسید که در این چهار دهه در قبال روستاها چه اقدامی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد عزیزی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع این شهر ضمن بیان اینکه اساس انقلاب بر پایه معنویت و با پرچمداری امام خمینی (ره) و همت مردم به دست آمده است، تاکید کرد: خدماتی که برای رفع محرومیت و گرفتاری‌ها در طول این چهار دهه صورت گرفته، یک معجزه است.

وی با بیان اینکه ۴۳ سال از انقلاب می‌گذرد و با حجم بسیار بالای تحریم‌ها و دشمنی‌ها هنوز انقلاب اسلامی پابرجا است و مردم ایران اسلامی نیز بر قله افتخارها قرار دارند و این دستاوردها در چنین شرایطی معجزه الهی است.

امام جمعه میامی با بیان اینکه مسئولیت در این نظام امانتی است در دست مسئولان برای خدمت به مردم، ابراز کرد: مسئولان بدانند که باید برای مردم کار کنند و اگر در مسئولیتی که در دست دارند، برای گره گشایی از مردم اقدام کنند تا در قیامت همین مسئولیت ها به غل و زنجیرهایی بدل نشود.

عزیزی با بیان اینکه بعد از چهار دهه انقلاب کماکان هستند روستاهایی که آباد نشده و این نشان می‌دهد که ایراد از مسئولان ما است مسئولانی که باید از آنها بپرسیم در این مدت چه می کرده‌اید؟ بیان کرد: خطاب به مسئولان می‌گوییم که مراقب باشید. یا وارد بر مسئولیت نشوید و یا اگر می‌شوید باید برای مردم گره گشایی کنید وگرنه در قبال مردم مسئول هستید.

وی همچنین به اهانت غربی ها به قرآن کریم نیز اشاره کرد و با بیان اینکه اروپایی‌ها تروریست هستند زیرا قرآن را آتش می زنید و جنگ به راه می اندازند، تاکید کرد: به مدد الهی اسلام همواره پیروز خواهد بود.

به گزارش مهر، در پایان نماز جمعه امروز نمازگزاران با سر دادان شعارهای مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1000969

مهمترین اخبار ایران و جهان: