نیوز سیتی!
22 دی 1401 - 20:27

نصیر‌زاده: چرا در ورزشگاه آزادی به ضرر تراکتور پنالتی گرفته می‌شود؟/ انتخاب داور تهرانی اشتباه بود

برای مدیرعامل باشگاه تراکتور این سؤال پیش آمده است که در چرا در ورزشگاه آزادی به ضرر تیم فوتبال این باشگاه پنالتی گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هوشنگ نصیر‌زاده بعد از دیدار تراکتور با استقلال در مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی اظهار داشت: بعد از این بازی شائبه‌هایی ایجاد شد که چرا در ورزشگاه آزادی به ضرر تراکتور پنالتی گرفته می‌شود؟ وقتی یک ضربه پنالتی را تکرار می‌کنید، انگار یک بار دیگر پنالتی می‌گیرید.

وی اشاره کرد: در مورد این داوری با افشاریان (رئیس کمیته داوران) صحبت کردم و گفتم وقتی داوران را انتخاب می‌کنید، نباید داوری از تهران را انتخاب کنید. باید برای حفظ بی‌طرفی از داور شهرستانی استفاده شود. ما در دیدار هفته گذشته دو گل در جریان بازی به استقلال زدیم، ولی آنها دو گل پنالتی زدند. کمیته داوران دقتش را افزایش دهد تا مشکلی پیش نیاید.

مدیرعامل باشگاه تراکتور اضافه کرد: تراکتور تیم متفاوت‌شده‌ای است و این جام حذفی هم بازی شانس‌هاست و چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

نصیر‌زاده درباره صحنه‌های پنالتی اشاره کرد: بازیکن ما در پنالتی اول توپ را می‌زند و در ادامه با قایدی برخورد می‌کند و شکل زمین خوردن این بازیکن شائبه‌برانگیز بود. در پنالتی دوم هم قایدی معمولاً بعد از کوچکترین برخورد زمین می‌افتد. البته درباره تکرار پنالتی دوم می‌توان گفت داور می‌توانست این کار را نکند.

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 973425

مهمترین اخبار ایران و جهان: