نیوز سیتی!
28 بهمن 1401 - 16:50

تولید حمایت همه جانبه شود

امام جمعه اراک گفت: برای رفع مشکلات کشور بخش تولید باید حمایت همه جانبه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در نماز جمعه اظهار کرد: کشور در حال حاضر با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم میکند که برای غلبه بر آن نیازمند همراهی و همکاری تمامی بخش ها از جمله دانش‌بنیان‌ها، دانشگاه‌ها و صنایع است.

وی با بیان اینکه برای عبور از مشکلات باید از تولید داخل حمایت همه جانبه شود، افزود: با این کار هم اشتغالزایی می شود و هم ظرفیت های جدید و اشتغال و جهش تولید صورت می‌گیرد.

امام جمعه اراک بیان کرد: دانشگاهیان ما بعد از انقلاب جهش فوق‌العاده‌ای در علم داشتند و در مراکز ظرفیت‌های علمی عظیمی به وجود اند که باید از آن به بهترین شکل استفاده کرد.

دری نجف آبادی ادامه داد: از دیگر عواملی که در توسعه اقتصاد نقش بسزایی دارد پرهیز از مصرف‌گرایی و نقش آفرینی افراد جامعه است.

وی با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد: مردم ایران همیشه در بزنگاه‌های تاریخ خوش درخشیدند و این بار هم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ارادت خود را به امام و انقلاب نشان دادند و بار دیگر ثابت کردند پای آرمان‌های امام می ایستند.

امام جمعه اراک گفت: مسوولان نیز باید با کار جهادی و تلاش بیشتر مشکلات اقتصادی مرد را کاهش دهند.

دری نجف آبادی بیان کرد: ملت ایران همواره پشتیبان نظام بودند و با وجود همه مشکلات و سختی ها ارادت خود را به نظام اسلامی نشان دادند.

وی افزود: باید نسبت به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی به خصوص جبهه استکبار هوشیار بود و مردم نشان دادند با هوشیاری می شود از فتنه ها عبور کرد.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1042069

مهمترین اخبار ایران و جهان: