نیوز سیتی!
26 اسفند 1401 - 15:48

دست رد ملت ایران به سینه معاندان/ اپوزیسیون بازهم مفتضح شد

آرادان- امام جمعه آرادان با بیان اینکه ۱۴۰۱، سال مفتضح شدن اپوزیسیون و ضد انقلاب اسلامی بود، گفت: مردم ایران همواره دست رد به سینه معاندان زده و با آن‌ها همراه نشدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا معاندان نظام اسلامی قصد داشتند تا در شب چهارشنبه با فراخوان‌هایی ذائقه مردم ما را در این روزهای نزدیک به سال نو تلخ کنند، بیان کرد: اغتشاش گران، ارتجاع منطقه، آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و شبکه‌های معاند و ضد انقلاب‌ها فراخوان دادند تا ایران صحنه آشوب شود اما بازهم مفتضح شدند.

وی با بیان اینکه مردم امسال به اپوزیسیون سیلی محکمی زدند، ابراز کرد: مردم ایران مردم فهیم هستند و باید قدر این مردم را بدانیم مردمی که شایسته و لایق بهترین‌ها هستند و همواره با انقلاب اسلامی همراهی کرده و به فراخوان‌ها، جواب منفی دادند و دست رد به سینه دشمنان و بیگانگان زدند.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه دشمنان هم می‌دانند که مردم توجهی به آنها ندارند، گفت: مردم هیچ نوع همراهی با دشمنان نداشتند و بازهم مانند گذشته مردم شهرستان آرادان فرهنگ والای خودشان را در چهارشنبه سوری نشان دادند.

شریفی نیا با اشاره به توافق ایران و عربستان، تاکید کرد: با وساطت دولت چین بعد از سال‌ها اختلاف نظرهایی که به قطع روابط منجر شده بود، ایران و عربستان بار دیگر با هم تفاهم کردند البته ما ذوق زده نیستیم و زود هم قضاوت نمی‌کنیم نمی‌خواهیم بگوییم که همه چیز درست شده چرا که آینده هنوز مبهم است اما در همین حد نیز بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه دلایل مختلفی دارد که عربستان برای توافق با ایران جلو آمد که یکی از آنها اقتدار و تأثیرگذاری ایران اسلامی است، افزود: هم کشور چین و هم ایران و عربستان منافع خودشان را می‌بینند و ما نیز دنبال منافع خودمان خواهیم بود اما عربستان در سال‌های اخیر شکست‌های زیادی را متحمل شد اینها همان کسانی هستند که می‌گفتند که یمن را چند ماهه از بین می‌بریم و انقلابیون انصار الله را در هم می‌شکنیم اما بعد از سال‌ها این اتفاق رخ نداده است.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه علیرغم اینکه آمریکایی‌ها، غربی‌ها و امارات متحده عربی و … کمک کردند بازهم عربستان نتوانسته کاری صورت دهد، بیان کرد: عربستان دید که بازهم راهی جز اینکه بیاید و خودش را در دامان ایران بیاندازد ندارد و این توافق حاصل شد.

شریفی نیا در خاتمه صحبت‌های خود ضمن اشاره به سیاست خارجی دولت سیزدهم بیان کرد: آنانی که در دولت قبل می‌گفتند که زبان دنیا را می‌فهمند نه تنها نتوانستند با کشورهای غربی توافقی کنند و برجام بی فرجام ماند، حتی نتوانستند با کشورهای همسایه نیز توافقاتی داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1097725

مهمترین اخبار ایران و جهان: