نیوز سیتی!
19 اسفند 1401 - 16:42

دستور پدرانه رهبر انقلاب برای برخورد بدون اغماض با عاملان مسمومیت

کرمانشاه امام جمعه دالاهو با اشاره به مساله مسمومیت دانش آموزان، گفت: دستور رهبر انقلاب برای برخورد بدون اغماض با عاملان این حادثه یک دستور پدرانه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمدعلی ساداتی امام جمعه شهرستان دالاهو ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: رعایت تقوا توصیه دین، پیامبر و ائمه است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر رسیدگی فوری بر مساله شبهه مسمومیت دانش آموزان، افزود: بارها بر این نکته که در یک جنگ ترکیبی قرار داریم تاکید کرده‌ایم و این پدید مسمومیت‌ها نیز یک ریشه ترکیبی دارد و بر روح و جسم دانش آموزان و خانواده‌ها تأثیرگذار است و رهبر معظم انقلاب نیز با ورود پدرانه نسبت به محاکمه و برخورد با عاملان این جریان بدون در نظر گرفتن هیچ عفوی تاکید کرد.

امام جمعه شهرستان دالاهو تصریح کرد: حضور گسترده مردم در ۲۲ بهمن ماه ضربه محکمی بر پیکره دشمن وارد کرد.

وی در ادامه به ظرفیت منابع طبیعی در شهرستان دالاهو و ضرورت حفظ این ظرفیت اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب با توجه به طرح دولت برای کاشت درخت که سهم هر نفر ۳ درخت است، امسال بر خلاف سال‌های دیگر که یک درخت غرس می‌کردند ۳ درخت موثمر غرس کردند.

حجت الاسلام ساداتی با اشاره به شرایط اقتصادی و معیشتی، گفت: قبل از پهلوی اقتصاد ما به غرب وابسته نبود و این وابستگی در زمان پهلوی به وجود آمد و از دولت انقلابی سیزدهم می‌خواهیم با جدیدیت به امنیت اقتصادی ورود کرده و این امنیت را تأمین کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1084725

مهمترین اخبار ایران و جهان: