نیوز سیتی!
04 خرداد 1402 - 16:02

رونق تولید موجب امیدآفرینی در کشور می شود

نماینده مردم سروآباد و مریوان در مجلس شورای اسلامی گفت: رونق تولید موجب امیدآفرینی و اعتمادسازی در کشور می‌شود.



به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شیوا قاسمی‌پور بعد از ظهر امروز در نشست وزیر اقتصاد با فعالین حوزه اقتصادی کردستان اظهار کرد: مردم کردستان مردمانی قانع و همیشه در عرصه هستند و خدمت هرچه بهتر به آنان یک ضرورت است.

نماینده مردم شهرستان‌های سروآباد و مریوان در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه شرایط اقتصادی امروز موجب شده مردم در کردستان به نوعی دچار افسردگی شوند.

قاسمی‌پور با بیان اینکه امروز بیش از هر زمانی نیاز به برنامه ریزی‌های مناسب در حوزه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم داریم، عنوان کرد: رونق تولید و تلاش در راستای حمایت از این بخش بهترین راهکار برای امیدآفرینی در جامعه است.

وی اضافه کرد: امروز تولیدکنندگان ما با وجود تلاش شبانه‌روزی، به دلیل عدم حمایت مناسب و وجود برخی مشکلات نتیجه‌ متناسب با تلاش خود را نمی‌بینند.

نماینده مردم سروآباد و مریوان در مجلس شورای اسلامی افزود: تا زمانی که تولید در این استان راه نیفتد نمی‌توانیم امیدی به مهار تورم داشته باشیم لذا باید از تمام ظرفیت‌ها به نفع رونق تولید در کشور استفاده شود.

نماینده مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه تولید در استان خوابیده است، افزود: کشور و از جمله کردستان نیازمند تحول است و این تغییر جز با رونق تولید، حاصل نمی‌شود.

وی اضافه کرد: اجرایی نمودن طرح توسعه و تسهیل سرمایه‌گذاری نیاز اساسی در بخش تولید است باید برنامه‌ریزی‌های اساسی در این خصوص انجام گیرد.

به گفته وی، تاکنون طرح توسعه و تسهیل سرمایه‌گذاری در هیچ کجای کشور عملیاتی نشده که سهم استان ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است که انتظار داریم محقق شود.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس
شناسه خبر: 1238070

مهمترین اخبار ایران و جهان: