نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 22:02

مهدی‌پور: از غیبتم در فینال خیلی ناراحتم/ هر تیمی جای استقلال بود از هم پاشیده می شد

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: در این 6-7 ماه خیلی به ما سخت گذشت. هر تیمی جای استقلال بود اصلاً به اینجا نمی‌رسید و تا الان کلاً از هم پاشیده بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی مهدی‌پور پس از صعود استقلال به فینال جام حذفی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و شرایط ایده‌آلی داشتیم. به هواداران و اعضای تیم تبریک می‌گویم. امیدوارم در فینال هم با هر تیمی که می‌آید بازی بی‌نظیری داشته باشیم و بتوانیم جام را تقدیم هواداران کنیم. متأسفانه در فینال حضور ندارم و از این بابت خیلی ناراحتم. 

هافبک استقلال در مورد کارت زردی که گرفت، گفت: به نظرم آن صحنه صددرصد کارت زرد داشت. متأسفانه فینال را از دست دادم امیدوارم بچه‌ها در فینال جام را برای هواداران به ارمغان بیاورند. 

وی در خصوص شرایط مالی تیم استقلال عنوان کرد: در مورد شرایط مالی صحبت کرده‌ایم. هفت ماه هیچ پولی دریافت نکرده‌ایم و در این 6-7 ماه خیلی به ما سخت گذشت هر تیمی جای استقلال بود اصلاً به اینجا نمی‌رسد و تا الان کلاً از هم پاشیده بود. هواداران باید به بچه‌های این تیم افتخار کنند. کار هیچ تیمی نیست که هفت ماه پول نگیرد، بازیکنان و کادر فنی پای کار بمانند. همه تلاش‌شان را به کار بگیرند تا بتوانند دل هواداران را شاد کنند.

هافبک استقلال در مورد اینکه قائدی اعلام کرد سِر شده‌ایم، گفت: خیلی سخت گذشت به جز 7-8 هفته‌ای که مصدوم بودم خدا را شکر فصلی خوبی برایم بود. در این سه چهار بازی آخر شرایط خوبی داشتم و توانستم تا جایی که می‌توانم به  تیم کمک کنم خیلی دوست داشتم در فینال بازی کنم اما متأسفانه نشد.

مهدی‌پور پس از شوخی روی ماتا با او در میکسدزون ورزشگاه آزادی در مورد اینکه آیا رابطه خوبی با مربی استقلال دارد، اظهار داشت: نه، زیاد هم رابطه ما خوب نیست! (با خنده) نه، هم واقعاً رابطه خیلی خوبی داریم و هم اینکه کار درست است. 

وی در خصوص اینکه آیا فصل بعد در استقلال می‌ماند، عنوان کرد: فصل بعد قرارداد دارم و در خدمت تیم استقلال هستم اگر لایق باشم.

هافبک استقلال در مورد مصدومیت طولانی‌مدت رضا میرزایی گفت:‌ سال اول حضورش در استقلال است با اینکه کم بازی کرده اما سال خوبی برایش بود. بوگاتی استقلال شده، پسر خیلی خوبی است. برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم سریع‌تر برگردد به تیم کمک کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1236570

مهمترین اخبار ایران و جهان: