نیوز سیتی!
07 خرداد 1402 - 16:00

عزم جدی برای بهره‌برداری لازم از «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» در سطح ملی

اردبیل-استاندار اردبیل گفت: دستگاه‌های اجرایی برای بهره‌برداری لازم از «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» در سطح ملی عزم جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحامد عاملی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد استانی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی برای بهره‌برداری لازم از «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» در سطح ملی عزم جدی داشته باشند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد ملی رویداد افزود: این ستاد کمک می‌کند هماهنگی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌های پیش بینی شده در سطح ملی اتفاق بیفتد و با توجه به اینکه برگزاری چنین مراسمی محصول حرکت جمعی است امیدوارم بتوانیم با تلاش همگانی در ادامه سال دستاوردهای خوبی از این رویداد به دست آوریم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه دستاوردهای مراسم افتتاحیه رویداد اردبیل ۲۰۲۳ تبیین شود، گفت: برگزاری مراسم افتتاحیه «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو با دستاوردهای مهمی به ویژه در حوزه رسانه همراه بود که این دستاوردها باید تبیین شود.

عاملی ادامه داد: در دنیا کشورهای مختلف هزینه‌های هنگفتی برای ارائه تصویری مطلوب از خود متحمل می‌شوند که این اتفاق برای اردبیل با کمترین هزینه در رویداد ۲۰۲۳ به دست آمده است و باید در طول سال ادامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: برنامه‌های پیش رو در «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» از جمله نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو در اردبیل، برگزاری همایش سرمایه‌گذاری و حضور در رسانه‌های بین‌المللی از اهمیت خاصی برخوردار است که همه عوامل دخیل باید اهتمام جدی در این مسیر داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1244570

مهمترین اخبار ایران و جهان: