نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 19:17

حقیقت تلخ برای دروازه‌بانی که مورد اعتماد نبود

دروازه‌بان تیم تراکتور فقط زمانی فرصت حضور در میدان را یافت که یا اخباری مصدوم بوده و یا محروم.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مهدی حقیقت دروازه‌بان تیم تراکتور امروز قرارداد خود را با باشگاه تراکتور فسخ کرد.

 مهدی حقیقت سنگربان تیم تراکتور قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد.دروازه‌بانی که در دو فصل گذشته تنها 5 بار در ترکیب تیممش قرار گرفت؛ آن هم زمانی که اخباری یا مصدوم بوده یا محروم.

وی در این 5 بازی 5 گل دریافت کرد که میانگین یک گل برای هر بازی بود. از 5 گل دریافتی هم 2 گل از ضربه پنالتی بود تا حقیقت تنها 3 گل در جریان بازی خورده باشد.

اعتماد به دروازه بان چهارم

هفته دهم لیگ برتر در فصل01-1400 تیم تراکتور میزبان تیم نفت مسجد سلیمان بود. تراکتور بحران‌زده در این بازی محمدرضا اخباری را به دلیل مصدومیت به همراه نداشت. ناصر سالاری در بازی‌های قبلی عملکرد خوبی را از خود نشان نداده بود و سیف احمدی دروازه بان سوم تراکتور هم نتوانست بود رضایت دینکا را برای حضور در این بازی کسب کند و رضا حقیقت دروازه بان چهارم تراکتور درون دروازه قرار گرفت. مهدی حقیقت که با شماره 55 در میدان حضور داشت، اتفاقا بسیار خوب و فراتر از انتظار ظاهر شده و دو سیو حالی داشت که به نوعی با کلین‌شیت خود، سهم بزرگی در این پیروزی به دست آورد.

این اولین پیروزی سولدو در تیم تراکتور بود و آن روزها کسی نمی‌دانست که تراکتوری‌ها با سولدو فقط یک پیروزی دیگر کسب کرده و در حسرت برد خواهند ماند.

10 روز بعد حقیقت بار دیگر شانس حضور در دروازه تیم تراکتور را یافته و در تهران مقابل تیم هوادار قرار گرفت. بازیی که یک بر صفر به سود تیم هوادار به پایان رسید و در تنها گل بازی حقیقت تاثیرگذار نبود. اما پیش از گل تیم هوادار، در دقیقه 26 پاس به عقب مدافع تراکتور به گلر این تیم نزدیک بود کار دست این تیم دهد و توپ از زیر پای حقیقت رد شد و به کرنر رفت.

در بازی تراکتور با ذوب آهن حقیقت برای سومین هفته متوالی درون دروازه تراکتور قرار گرفت. این بازی با یک گل به سود ذوب آهن به اتمام رسید. تنها گل بازی از نقطه پنالتی به ثمر رسید و حقیقت با اینکه سمت توپ را درست تشخیص داده بود اما نتوانست ضربه بازیکن ذوب آهن را مهار کند.

در آخرین بازی تراکتور در سال 1400 حقیقت مقابل فولاد خوزستان وطیفه حراست از دروازه تراکتور را عهده‌دار شد. در این بازی تیم فولاد خوزستان 2 بار موفق به گشودن دروازه تراکتور شدند تا میزبان با خاطره تلخ به استقبال سال جدید رود.

9 ماه بعد حقیقت به ترکیب تیم تراکتور بازگشت. به واسطه کارت قرمز اخباری در بازی قبلی. در این بازی تراکتور در تبریز برابر ملوان به تساوی یک بر یک دست یافت. گل ملوان از نقطه پنالتی به ثمر رسید و حقیقت باز هم با وحود تشخیص درست نتوانست پنالتی را مهار کند.

با فسخ قرارداد حقیقت، وی سومین دروازه بان فصل تراکتور است که از این تیم جدا شده است. پیش از وی احسان مرادیان به دلیل عملکرد ضعیف به صورت توافقی از تراکتور جدا و قرارداد سیف احمدی هم با این تیم تمدید نشد.

انتهای پیام/60017

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1255326

مهمترین اخبار ایران و جهان: