نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 21:00

۲۵۰۰ دانش‌آموز پسر اردبیلی به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند

اردبیل-مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۲۵۰۰ دانش آموز پسر اردبیلی در قالب اردوی راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، کلام اله صفری عصر چهارشنبه در حاشیه اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور با بیان اینکه راهیان نور یک فرصت ارزشمند برای تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز پسر اردبیلی در قالب اردوی راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و آینده‌ساز کشور و آشنایی دانش آموزان با فرهنگ مجاهدت شهدا و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس، عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور در حال انجام است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: در تلاش هستیم با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به این مهم جامه عمل پوشانده و اردوهای راهیان نور را در جامعه به یک امر نهادینه تبدیل کنیم.

صفری ادامه داد: بر اساس سند تحول بنیادین، آموزش و پرورش موظف به تربیت دانش آموزان در تمام عرصه‌ها است و نسل جدید باید بر اساس تربیت دینی، اخلاقی، اعتقادی، سیاسی و اجتماعی رشد پیدا کند.

وی افزود: تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه به تحقق پیوسته و انتظار می‌رود در این زمینه مسئولان و دستگاه‌های متولی همکاری و مشارکت‌های لازم را داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1067126

مهمترین اخبار ایران و جهان: