نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 16:28

انقلاب خار چشم دشمنان/ التهابات ارز نتیجه جنگ ترکیبی دشمن است

شاهرود- امام جمعه شاهرود بابیان اینکه موفقیت‌های کشور و انقلاب همواره خاری بر چشم دشمنان بوده است، گفت: دشمن این بار اقتصاد را نشانه رفته که دولتمردان باید برای گذر از آن برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه شاهرود به میزبانی مصلی اعظم مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی برای همیشه دست غارتگران را از مملکت کوتاه و ما را از وابستگی به غرب رهایی بخشید، ابراز داشت: طی این چهار دهه انقلاب با فراز و نشیب‌های بسیاری همراه بود چرا که دشمن هر بار با توطئه جدید کوشید تا اقتدار از دست رفته خود را در منطقه باز یابد که با هوشیاری ملت ایران همواره ناکام مانده است.

وی ضمن بیان اینکه یکی از توطئه‌های دشمن ایجاد جنگ ترکیبی و بروز مشکلات اقتصادی است، افزود: از مسئولان انتظار می‌رود تا برای جلوگیری از آسیب مردم برابر این جنگ ترکیبی و التهابات ارزی و گرانی با برنامه ریزی اصولی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای سامان بخشی اوضاع اقتصادی تلاش کنند.

خطیب جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه موفقیت‌های ایران در حوزه‌های مختلف همواره خار بر چشم دشمنان بوده است، بیان کرد: دشمن در جدیدترین توطئه خود کوشید تا سپاه پاسداران را در لیست تروریست‌ها قرار دهد چرا که دید چه طور طی این چهار دهه این نهاد انقلابی و مردمی توانست منشأ برکات و خدمات در صحنه‌های مختلف شود.

امینی بابیان اینکه نقش سپاه در منطقه غیر قابل انکار است، ابراز داشت: همین موضوع خشم دشمن را برانگیخته و در تلاش برای زیر سوال بردن سپاه پاسداران است که باید گفت با این تقلید کورکورانه غرب و آمریکا از یکدیگر علیه این نهاد مردمی راه به جایی نخواهند برد.

وی ضمن بیان اینکه سپاه همواره نه در عرصه‌های مختلف بلکه در حوزه بین‌الملل نیز منشأ خیر و برکت بوده است، تصریح کرد: شهید قاسم سلیمانی پای نفوذ آمریکا در منطقه قطع و توانست داعش دست پروده غرب را زمین گیر کرد و همین موضوع برای دشمن گران تمام شده و در برابر این نهاد انقلابی خباثت می‌کنند.

امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه میلیون‌ها نفر در ایران و خارج کشور دل در گرو افرادی نظیر شهید سلمیانی دارند و قدردان تلاش‌های ایشان در منطقه هستند، افزود: به دلیل عملکرد خوب سپاه پاسداران محبوب مردم ایران و منطقه است و تروریست خواندن این نهاد انقلابی تنها نشانه ضعف و استیصال آن‌ها است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1054326

مهمترین اخبار ایران و جهان: