نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 16:56

حاشیه بازی پرسپولیس و هوادار| تشویق بیرانوند با ترانه لری/ استقبال ویژه از مهاجم برزیلی

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس توسط هواداران این تیم به شکل جالبی تشویق شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های پرسپولیس و هوادار از ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

* حدود 500 هوادار پرسپولیس در فاصله نزدیک به 50 دقیقه‌ مانده به شروع مسابقه خود را به روی سکوهای ورزشگاه رساندند و به حمایت از تیم محبوب‌شان پرداختند.

* هواداران پرسپولیس در زمان ورود داریوش شجاعیان هافبک تیم هوادار به زمین با توجه به سابقه حضور وی در استقلال شعارهایی علیه رقیب سنتی خود و این بازیکن سر دادند.

* سرخ‌پوشان پایتخت به مرور مورد تشویق هواداران تیم خود قرار می‌گرفتند.

* علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس بعد از ورود به زمین بارها مورد تشویق هواداران قرار گرفت و حتی آنها برای حمایت از دروازه‌بان ملی‌پوش سرخ‌ها از ترانه لری استفاده کردند.

* با توجه به بارش شدید برف که روز گذشته در تهران و شرایط نامناسب زیرساخت‌های ورزشگاه آزادی، از نقاط مختلف این ورزشگاه آب چکه می‌کرد.

*‌ صندلی‌های طبقه اول ورزشگاه آزادی که عوامل میهمان قرار بود روی آن بنشینند، تا حد زیادی پوشیده از برف بود.

 

* لئاندرو پریرا، بازیکن برزیلی که  برای اولین بار در فهرست پرسپولیس قرار گرفته، توسط طرفداران این تیم تشویق شد.

* علیرضا بیرانوند و احمد گوهری در زمان گرم کردن بازیکنان دو تیم به سمت داود فنایی رفته و با مربی دروازه بان‌های اسبق پرسپولیس خوش و بش گرمی داشتند.

* در کنار زمین ورزشگاه آزادی جایگاه ویژه‌ای قرار گرفته بود که روی آن بنری برای ابراز همدردی جامعه فوتبال با زلزله‌زدگان خوی،‌ ترکیه، سوریه و خانواده سه عضو تیم ملی فوتبال قطع عضو کشورمان و همچنین سالگرد شهدای زمین فوتبال چوار نصب شده بود.

پایان پیام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1036426

مهمترین اخبار ایران و جهان: