نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 15:16

۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در مازندران محقق شد

ساری- استاندار مازندران گفت: همزمان با دهه فجر ۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری با افتتاح طرح های تولیدی و اقتصادی در استان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور ظهر جمعه در سخنانی در جمع نمازگزاران ساری با بیان اینکه حضرت امام راحل با پشتوانه ملت بزرگ ایران و تمدن اسلامی توانست طاغوت زمان را بین برند، گفت: تنها کشوری که مقابل آمریکا و با محوریت امامین انقلاب ایستاد، جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی به عنوان قدرت برتر در جهان محسوب می‌شود و به پشتوانه مردم توانسته است آرمان‌های و اندیشه‌های اسلامی را گسترش دهد.

وی با گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت علی (ع) افزود: مردم ایران اجازه ندادند امام و رهبرشان تنها بماند و این امت پشت خلف صالح ایستاده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه دولت سیزدهم برای توسعه اقتصاد ایران ریل گذاری کرده است، گفت: دولت در سال اول توانست ۱۶.۵ میلیون دلار را از حلقوم رانت خواران بیرون کشد و به مردم دهد.

حسینی پور یادآور شد: ۱۰ سال رشد اقتصادی استان مازندران صفر بود اما با همکاری مردم در سال جاری میزان رشد به سه درصد رسیده است و امیدواریم این میزان تا پایان سال به پنج درصد افزایش یابد.

وی با اظهار اینکه برخی گرانی‌ها درپی جراحی اقتصادی رخ داده است، گفت: شرایط و روندهای موجود نشان دهنده آن است که اوضاع زندگی مردم بهبود پیدا می‌کند و در دهه فجر ۴۰ هزار میلیارد تومان پروژه دهه فجر در استان بهره برداری می‌شود.

وی جایگاه ولایت فقیه را رمز موفقیت انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: ولایت فقیه با پشتوانه مردم توانست مقابل استکبار بایستد و امروز مقام معظم رهبری مصداق بارز ولایت و رهبری است.

استاندار مازندران بر لزوم حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی در پیچ آخر قرار دارد و آخرین سنگر یعنی اقتصاد نیز با موفقیت در حال فتح است و جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه مردم وفادار و ولایتمدار نظام مقدس اسلام را به دست صاحب اصلی آن حضرت صاحب الزمان (عج) خواهند رساند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1016926

مهمترین اخبار ایران و جهان: