نیوز سیتی!
03 بهمن 1401 - 21:50

کارگاه یک روزه «من هم یک سپاهی ام» در کرمانشاه برگزار شد

کرمانشاه- کارگاه یک روزه «من هم یک سپاهی ام» به همت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه یک روزه «من هم یک سپاهی ام» بعد از ظهر دوشنبه در محل تالار شهید آوینی با مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.

علی صفدری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم اظهار کرد: این برنامه با هدف محکومیت اقدامات خصمانه دول غربی در خصوص طرح بحث تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفته و هدف این بوده است که با برپایی نمایشگاه آثار هنری نقاشان و نقاشی زنده آثار به نوعی از خدمات و جانفشانی‌های سبزپوشان انقلاب قدر دانی کنیم.

وی افزود: زبان هنر بهترین زبان برای انتقال پیام‌ها و مفاهیم هست و از این رو هنرمندان کرمانشاه پای کار آمدند و با هنر خود این پیام را می‌خواهند به جهان مخابره کنند که «ما هم یک سپاهی هستیم».

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: بر خلاف چیزی که مخابره می‌شود خوشبختانه هنرمندان ما نسبت به انقلاب و اتفاقات آن متعهدانه عمل می‌کنند و این را در چند ماه گذشته با حضور و نقش آفرینی در راه پیمایی ۱۳ آبان، ۹ دی، جشنواره تئاتر فجر و… به اثبات رسانده‌اند که از این جهت قابل تقدیر هستند.

صفدری بیان کرد: در این برنامه تعداد ۳۰ نفر از نقاشان مطرح و ممتاز استان به صورت زنده و در سبک‌های مختلف نسبت به خلق آثار هنری اقدام کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 993770

مهمترین اخبار ایران و جهان: