نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 10:11

سیاست خبر خوب و مطالبه‌گری، دو مولفه مهم 35 خبرنگار خبرگزاری فارس در استان فارس

نخستین همایش فصلی خبرگزاری فارس استان فارس با محوریت تبیین مطالبه‌گری و پیشتازی در سیاست مبتنی بر خبر خوب با حضور خبرنگاران استانی این خبرگزاری و مسئولان استان فارس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم کمالی سرپرست خبرگزاری فارس در استان فارس بر لزوم انتشار اخبار خوب و امیدوارکننده در جامعه در کنار پیگیری مطالبات استان و همچنین بیان دغدغه‌های مردم تاکید کرد.

ابراهیم کمالی اظهار داشت: دفتر خبرگزاری فارس در استان فارس تقریبا در همه شهرستان‌های استان خبرنگار دارد و با حدود ۳۵ خبرنگار مسائل و مشکلات استان را رصد می‌کند.

 سرپرست خبرگزاری فارس با بیان اینکه سیاست خبر خوب یکی از سیاست‌های جدی خبرگزاری فارس در راستای امیدبخشی به جامعه است، گفت: این سیاست که چندسالی است با ابتکار خبرگزاری فارس در حال پیگیری است، اکنون نیز در کنار مطالبه‌گری دنبال می‌شود.

وی بیان مشکلات مردم و دنبال کردن مسائل مختلف استان را محوری‌ترین رسالت رسانه عنوان کرد و گفت: ما وظیفه داریم در جهت امیدبخشی به جامعه پیگیر مشکلات و مسائل مردم نیز بوده و حل مشکلات استان را از مسئولان مطالبه کنیم.

کمالی، انتشار اخبار خوب و اقدامات مثبت و جهادی مدیران انقلابی استان را نیز اولویت دانست و بر انتشار آنها در این رسانه تاکید کرد.

در ادامه این جلسه خبرنگاران حوزه‌های گوناگون و شهرستان‌های مختلف استان فارس نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

همچنین در این همایش کارگاه آموزشی شیوه‌های نوین خبرنویسی از جمله نرم‌نویسی و مینیمال نویسی برگزار شد.

این همایش که با حضور برخی نمایندگان مجلس ازجمله ابراهیم عزیزی، جعفر قادری، جلال رشیدی کوچی و همچنین احمد پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای فارس، محمدحسن اسدی، شهردار شیراز، مهدی طاهری، رئیس شورای شهر شیراز،  آتش‌باز، هنرمند برجسته شیرازی و هادی رضایی، رئیس بسیج رسانه فارس برگزار شد در پایان با تجلیل از خبرنگاران این رسانه به پایان رسید.

پایان پیام/ ف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1254307

مهمترین اخبار ایران و جهان: