نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 09:34

همایش| نماینده سهامداران روغن نباتی نرگس شیراز: خبرگزاری فارس نقش بسیار کلیدی در نجات این کارخانه داشت

نماینده سهامداران و مسئول کانون بازنشستگان کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز با بیان اینکه اولین خبرگزاری که برای احیای کارخانه به کمک ما آمد خبرگزاری فارس بود، گفت: این خبرگزاری در طول این مدت نقش بسیار کلیدی را در نجات کارخانه داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، احمدعلی روشن، در اولین همایش استانی خبرگزاری فارس استان فارس یکی از مشکلات کشور را مسئله صنعت دانست و گفت: شرکت روغن نباتی شیراز یکی از کارخانه‌هایی بود که به علت کیفیت بالای محصول تولیدی تا پیش از واگذاری غیر قانونی به بخش خصوصی تامین کننده روغن سه استان فارس، کرمان، خوزستان، بخشی از تهران و همچنین صادرات به آسیای میانه خلیج فارس از جمله پاکستان و افغانستان بود.

مسئول کانون بازنشستگان کارخانه روغن نباتی شیراز با بیان اینکه واگذاری به بخش خصوصی باعث نابودی این صنعت شد، گفت: اعتراضات زیاد اینجانب در سال ۷۱ به این واگذاری منجر به بازداشت‌های مکرر و تعلیق یک ساله حقوقم شد.

وی افزود: در طول این مدت ناامید نشدم و دست نکشیده و در نهایت موفق شدم از تعدیل شدن کارخانه جلوگیری کنم.

نماینده سهامداران کارخانه روغن نباتی عنوان کرد: بنا داشتند مثل کارخانه آزمایش همه دستگاه‌های این واحد تولیدی را بفروشند و همچنین بخاطر موقعیت بسیار عالی و گردشگری اش، زمین‌های این کارخانه آن را نیز بفروشند.

روشن با اشاره به اینکه روغن نباتی فارس در دست کسی بود که نه اهلیت  داشت، نه صلاحیت و نه سابقه صنعتگری اضافه کرد: یک جوان دانشجو که کارپرداز سران فتنه بود عامل این مساله بود و چون آنها دنبال اسپانسر انتخاباتی بودند در یک مزایده صوری بدون رعایت حق تقدم و اولویت سهام‌داران، این کارخانه به یکی از سران فتنه واگذار می‌شود و سپس او کارخانه را به مدیر سابق کارخانه هدیه می‌دهد و او نیز این واحد تولیدی را به نابودی می‌کشاند.

وی با بیان اینکه اولین خبرگزاری که به کمک ما آمد خبرگزاری فارس بود، گفت: این خبرگزاری در طول این مدت نقش بسیار کلیدی را در نجات کارخانه داشت.

پایان پیام/ ف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1254251

مهمترین اخبار ایران و جهان: