نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 15:18

پرداخت تنها یک پنجم اعتبارات سفر اول رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه از مجموع ۲۸۰۰ میلیارد تومان مصوب در نظر گرفته شده در دور اول سفر ریاست جمهوری به این استان، ۵۰۰ میلیارد تومان از آن پرداخت شده است، گفت: مابقی مبلغ مصوبات نیز کارسازی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از عجب‌شیر، سیدمحمد آقامیری بعد از ظهر امروز در دومین سفر هیات دولت به آذربایجان شرقی و در حاشیه بازدید از طرح‌های کشاورزی عجب‌شیر به خبرنگاران اظهار کرد: برای گلخانه‌های مستقر در شهرک‌های گلخانه‌ای تسهیلات سرمایه در گردش تعلق می‌گیرد، بدین منظور علاوه بر مصوبات قبلی، مبلغ ۲۵ میلیارد تومان به این گلخانه‌داران اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه از مجموع ۲۸۰۰ میلیارد تومان مصوب در نظر گرفته شده در دور اول سفر ریاست جمهوری به این استان، ۵۰۰ میلیارد تومان از آن پرداخت شده است، افزود: مابقی مبلغ مصوبات نیز کارسازی خواهد شد.

آقامیری ادامه داد: علاوه بر مصوبات در نظر گرفته شده، ۳۰۰ میلیارد تومان برای اراضی پایاب کشاورزی و ۱۰۰ میلیارد تومان برای کنارگذر در شهرستان عجب‌شیر در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، بازدیدهای دور دوم سفر ریاست جمهوری برای بررسی اجرای پروژه‌های در دست اقدام، رفع مشکلات و ارزیابی است تا با آسیب‌شناسی نقاط ضعف پیشرفت پروژه‌ها سرعت گیرد.

سرپرست وزارت جهادکشاورزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از مهمترین وظایف مدیریت کشاورزی حمایت از محصولات در مواجهه با بلایای طبیعی است، یادآور شد: با بیمه باغات در شهرستان عجب‌شیر تلاش کرده‌ایم در برابر آسیب تگرگ، از باغداران حمایت کنیم.

وی همچنین افزود: در باغات بدون بیمه نیز تلاش می‌شود، از طریق سازمان مدیریت بحران پس از ارزیابی، بخشی از خسارت پرداخت شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1271307

مهمترین اخبار ایران و جهان: