نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 14:00

مشکل کم‌آبی روستاهای حومه غربی دهدشت برطرف می‌شود

فرماندار کهگیلویه از بررسی و رفع مشکل کم‌آبی روستاهای حومه غربی دهدشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید عبدالعزیز موسوی در بازدید از روستاهای حومه غربی دهدشت با بیان این‌که استفاده از آب شرب مناسب، کمترین حق مردم است و باید اقدامات لازم درجهت رفع این کمبود هر چه سریع‌تر صورت بگیرد اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته در روزهای آتی، با جایگزینی پمپ ۱۵٠کیلو واتی با قدرت استحصال ۵٠ لیتر مشکل کم‌آبی روستاهای سرماهور، فیلگاه، ده ملک، پاپر و تنگ صولک برطرف می‌شود.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان این‌که موضوع کمبود منابع آب آشامیدنی و شبکه توزیع آن پیوسته از مشکلات اساسی در شهرستان بوده است و بروز مشکلاتی در زندگی مردم را موجب شده است گفت: از آن‌جا که آب شرب یکی از نیازهای اساسی مردم است تا زمان رفع کامل مشکلات در شهرستان، اقدامات کوتاه مدت تعمیری جهت تامین نیاز آب در شهر و روستا انجام می‌شود که این امر قطعی‌های مکرر را به دنبال دارد.

موسوی ضمن عذرخواهی و درخواست صبوری و همکاری از شهروندان شهر دهدشت در مواقع قطعی ناشی از اصلاح شبکه گفت: با اهتمام و ظرفیت ادارات حفار شهرستان تلاش میشود  تا در یک پروسه کوتاه مدت در مقاطع مختلف مسائل اب مدیریت و شاهد رفع مشکلات باشیم.

وی افزود: در همین زمینه فراتر از الزامات بودجه در حوزه اعتبارات شهرستان در فصل آب و فاضلاب روستایی و شهری اعتباراتی جهت رفع مشکلات و تجهیز  تامین شده است تا مشکلات مردم به حداقل ممکن برسد.

وی با تاکید بر رسیدگی به مطالبات مردم به ویژه از سوی دستگاه‌های خدماتی به عنوان مسئول پاسخگو خاطرنشان کرد: مدیران شهرستان تلاش کنند با برنامه‌ریزی با چاشنی روحیه جهادی باری از مشکلات دوش مردم برداشته شود.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1271151

مهمترین اخبار ایران و جهان: