نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 14:19

اردبیل میزبان ۷۰۰ دانشجو معلم ورزشکار است

اردبیل- رئیس پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل گفت: ۱۷ تا ۳۰ خرداد ماه اردبیل میزبان ۷۰۰ دانشجو معلم ورزشکار در دو رشته فوتسال و والیبال است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین محسنی پیش از ظهر شنبه در آئین رونمایی از پوستر اولین لیگ والیبال و فوتسال دانشگاه‌های فرهنگیان کشور در اردبیل اظهار کرد: اولین لیگ کشوری والیبال و فوتسال دختران و پسران دانشگاه‌های فرهنگیان کشور در اردبیل برگزار می‌شود و قرار است ۷۰۰ دانشجو معلم در این دو رشته باهم به رقابت بپردازند.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای پذیرش این دانشجویان از ۱۷ خرداد ماه در استان اردبیل اندیشیده شده است، خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل و پاسداشت این شهدای والامقام مسابقات ورزشی دانشجو معلمان به میزبانی اردبیل در هفته جاری آغاز می‌شود.

رئیس پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل تربیت دانشجو معلمان در تراز سند تحول بنیادین را یادآور شد و بیان کرد: اولین لیگ کشوری دانشجو معلمان کشور در رشته والیبال ۴ نفره دختران و فوتسال پسران برگزار می‌شود که امیدواریم بتوانیم با تلاش همکاران و متولیان ورزش استان میزبان شایسته ای برای این دوره از مسابقات باشیم.

محسنی همچنین به رویداد ۲۰۲۳ و میزبانی اردبیل از کشورهای عضو اکو در سال میلادی جاری نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری این مسابقات در راستای آشنایی دانشجو معلمان با جاذبه‌های گردشگری، توریسم ورزشی و … در اردبیل است که با برگزاری برنامه‌های بازدید برای این دانشجویان مکان‌های گردشگری، تاریخی، مذهبی و طبیعی اردبیل میزبان دانشجو معلمانی از سراسر کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: ۱۸ خرداد ماه افتتاحیه مسابقات والیبال ۴ نفره دختران در ورزشگاه رضازاده برگزار و تا ۲۳ خرداد این مسابقات استمرار خواهد داشت.

رئیس پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل بیان کرد: از ۲۳ خرداد نیز با پذیرش پسران در رشته فوتسال افتتاحیه باشکوه این مسابقات در سالن حسین رضازاده اردبیل با حضور مسئولان کشوری برگزار و تا ۳۰ خرداد ماه شاهد برگزاری مسابقات فوتسال خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور انصاری راد معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور برگزار شد، از پوستر اولین لیگ کشوری والیبال و فوتسال دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان کشور رونمایی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1258895

مهمترین اخبار ایران و جهان: