نیوز سیتی!
14 خرداد 1402 - 15:03

خط تحریف اندیشه امام پروژه شکست خورده غرب است

بیله سوار- امام جمعه شهرستان بیله سوار گفت: دشمن ۴۳ سال است که تحریف در خط امام را در پیش گرفته اما تلاش آنها بی ثمر بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان بیله سوار اظهار کرد: به اذعان دوستان و دشمنان اخلاص در عمل و شجاعت در هدف ویژگی بارز امام در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی بود که هیچ وقت رنگ نباخته است.

وی خاطرنشان کرد: در برابر خط تحریف دشمن باید مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی به نحوی عمل کنند تا مردم همواره در پای صحنه بوده و این انقلاب را که میراث عظیم امام است مورد صیانت و پاسداری قرار دهند.

امام جمعه بیله سوار با اشاره به اظهارات صریح سیاستمداران برجسته خارجی در مورد شخصیت بی نظیر امام راحل گفت: دو عنصر توکل بر خداوند و تکیه بر مردم امام را در سخت‌ترین شرایط در پیشبرد انقلاب اسلامی به نتیجه رساند و امروز باید این دو عنصر مورد توجه کارگزاران نظام اسلامی قرار گیرد.

عزیزی افزود: اگر امام راحل این نهضت عظیم را آغاز نمی‌کرد کشور در سرازیری سقوط و قهقرا حرکت می‌کرد و هیچ امیدی به نجات این کشور و ملت نبود.

وی بیان کرد: اگر امروز ایران در برابر همه شیطنت‌های آمریکا و غرب به تنهایی و با ابهت تمام ایستاده است در سایه انقلاب امام و خون شهداست که هیچ وقت رنگ نباخته است.

امام جمعه بیله سوار ادامه داد: در مقابله با تحریف دشمن شایسته است نسل امروز ابعاد شخصیتی امام را مورد کنکاش قرار دهند تا با شناختی عمیق در دام دشمن گرفتار نیایند.

عزیزی تصریح کرد: امروز در چند جبهه غرب تلاش می‌کند تا اندیشه امام و آرمان انقلاب را مخدوش جلوه دهد که از جمله این عرصه‌ها می‌توان حوزه زنان و خانواده، ارکان جمهوریت و اسلامیت نظام و خدشه به سایر مبانی اعتقادی اشاره کرد که در صورت پیروزی دشمن ما نمی‌توانیم روشنگری حقیقی را انجام دهیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1261107

مهمترین اخبار ایران و جهان: