نیوز سیتی!
14 خرداد 1402 - 16:51

برخورد جدی با مسببان سرقت بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه صورت گیرد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خواستار برخورد جدی و عزل کسانی که مسامحه و سهل‌انگاری در بحث سرقت سرب‌های رادیوتراپی بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه داشته‌ را شد تا درس عبرتی برای سایر مسؤولین باشد.

محمد رشیدی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رابطه با موضوع سرقت قالب‌های سربی دیوار اتاق دستگاه رادیوتراپی بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه، ضمن انتقاد از مخفی نگه داشته شدن این موضوع، اظهار کرد: از وزیر بهداشت و استاندار کرمانشاه می‌خواهم با مقصرین به صورت جدی برخورد کنند. 

وی افزود: مسؤولین ذی‌ربط باید توضیح دهند که چرا این قضیه را پنهان نگه داشته‌اند و به موقع اطلاع‌رسانی نکرده‌اند. 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به محض اطلاع از این موضوع با معاون وزیر بهداشت تماس گرفتم و خواهان برخورد جدی و عزل کسانی که مسامحه و سهل انگاری داشته‌اند شدم تا درس عبرتی برای سایر مسؤولین باشد. 

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسؤولیت پذیرفتن به معنای برخورداری از اختیارات و امکانات نیست بلکه مسؤول باید از جان و مال مردم حفاظت و حراست بکند.

رشیدی با اشاره به زحمات و خدمات کادر درمان در ایام کرونا، گفت: باید مسببین در قبال پزشکان و پرستاران و کارکنان این مجموعه که با زحمت فراوان به مردم خدمت می‌کنند، پاسخگو باشند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1261295

مهمترین اخبار ایران و جهان: