نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 22:59

طنین بانک تکبیر بر آسمان استان سمنان/ صدای همراهی مردم با انقلاب

سمنان- مردم استان سمنان همزمان با شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بانک الله اکبر سر دادند تا بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید پیمان کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شامگاه جمعه و مقارن با شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم استان سمنان در جای جای دیار سه هزار شهید، با ندای الله اکبر، بار دیگر همراهی خود را با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند.

شهرداری‌ها و برخی دهیاری‌ها نیز در شب پیروزی انقلاب اسلامی به نورافشانی میادین و معابر اصلی شهرهای استان پرداختند و ویژه برنامه‌های انقلاب در میادین مرکز شهرهای اصلی استان با حضور مردم علیرغم سرمای شدید هوا، برگزار شد.

سرود خوانی و همخوانی سرودهای انقلابی امشب آذین بخش مراسم ویژه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود. مردم نیز با آذین بندی خانه‌ها و خودروهایشان بار دیگر نشان دادند که پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

فضای شهرهای استان سمنان همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حال و هوای دیگری دارد در برخی مکان‌ها مغازه داران و پایگاه‌های بسیج و مساجد شیرینی و چای توزیع کردند و ایستگاه‌هایی در شهرها ایجاد شده است.

مردم استان سمنان همچنین با پویش پرچم‌های ایران اسلامی نیز همراهی کردند و سردرب منازل شأن را با پرچم‌های سه رنگ زیبای ایران اسلامی آذین بستند. در فضای مجازی نیز توئیت های انقلابی در استان سمنان ترند شده است مردم تلاش دارند تا پروفایل هایشان را به پرچم ایران اسلامی تغییر دهند تا همراهی‌شأن را با جشن‌های انقلاب اسلامی نشان دهند.

امشب همچنین در مساجد نیز جشن ویژه انقلاب اسلامی با سخنرانی و سرودخوانی و مسابقات فرهنگی برگزار می‌شود و می‌توان بنرهای اطلاع رسانی آن را در شهرها و فضای مجازی مشاهده کرد این روزها هر کس در هر لباسی تلاش دارد تا به نوعی همراهی خود را با آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان دهد همچنین امروز مراسم ویژه ای در گلزار شهدا نیز برگزار شد و امشب و فردا یادواره شهدای والفجر و شهیدان اصناف و انقلاب اسلامی در برخی شهرهای استان برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1032407

مهمترین اخبار ایران و جهان: