نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 23:28

کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف| نمایندگان کشورمان در سه وزن سوم حریفان خود را شناختند

مراسم قرعه کشی مسابقات سه وزن سوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف عصر امروز (جمعه) در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم قرعه کشی مسابقات سه وزن سوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف عصر امروز (جمعه) در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد.

نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان که از ظهر فردا (شنبه) به مصاف حریفان خود می روند به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن 86 کیلوگرم که 25 نفر حضور دارند،، هادی وفایی پور در دور نخست به مصاف پایولیوسنکو از لیتوانی می رود و در صورت برتری مقابل این حریف در دور بعد با ریچموس از سوئیس روبرو خواهد شد.

در وزن 97 کیلوگرم که 20 نفر شرکت کرده اند، دانیال شریعتی نیا پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف کراساسکاس از لیتوانی می رود.

در وزن 125 کیلوگرم که 11 کشتی گیر حضور دارند، مصطفی طغانی در دور نخست با جونگ از کره جنوبی کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور دوم  و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف کاریپی از آلبانی می رود.

کشتی فرنگی:

در وزن 60 کیلوگرم که 11 نفر شرکت کرده اند، سجاد عباس پور در دور نخست با ولیف از بلغارستان کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور دوم و مرحله یک چهارم نهایی با ماگیسالو از استونی مبارزه خواهد کرد.

در وزن 77 کیلوگرم که 21 نفر حضور دارند، علیرضا ارقش پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان یامادا از ژاپن و آمویان از ارمنستان می رود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1070707

مهمترین اخبار ایران و جهان: