نیوز سیتی!
03 فروردین 1402 - 19:48

دادستان تبریز: زندانیان از مرخصی‌های ویژه نوروز بهره مند شدند

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان تبریز با بیان اینکه شرایط عمومی خوب و آرامی بر زندان و زندانیان مرکزی تبریز حاکم است، گفت: با توجه به اهمیت تحکیم بنیان خانواده زندانیان واجد شرایط زندان مرکزی تبریز از مرخصی های ویژه نوروز بهره مند شدند.

بخ گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بابک محبوب علیلو در بازدید سرزده و دیدار نوروزی از بندها و اندرزگاه های زندان مرکزی تبریز، هدف از این بازدید را استماع مسائل و مشکلات و نیز رسیدگی به امورات و درخواست های مددجویان و اطلاع دقیق و بی واسطه از برنامه های ویژه تعطیلات نوروزی زندان تبریز اعلام کرد.

وی افزود: به مناسبت عید نوروز از نزدیک در جریان برنامه‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی ویژه ایام عید در زندان قرار گرفتیم طوری که شرایط مطلوب و آرامی بر زندان و زندانیان این محل حاکم بوده و برنامه های متنوع و خدمات خوبی برای غنی سازی اوقات و رفاه حال مددجویان تمهید و تدارک شده است.

محبوب علیلو با تاکید بر ضرورت تحکیم بنیان خانواده، به مرخصی های اعطایی ویژه عید نوروز به زندانیان واجد شرایط قانونی اشاره و اضافه کرد: برای آن عده از زندانیانی هم که شرایط قانونی یا امکان بهره مندی از مرخصی را نداشته اند، تلاش شده در حد توان و مقدورات ملاقات حضوری و کابینی اعطا شود.

وی ابراز امیدواری کرد در سایه تعامل و همکاری نهادهای حمایتی و خیران با مجموعه زندان مرکزی تبریز و جذب کمک های مالی در ایام ماه مبارک رمضان، مشکلات و معضلات این قبیل افراد نیازمند برطرف شده و زمینه آزادی و بازگشت عزتمندانه آنان به آغوش خانواده ها و اجتماع فراهم شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1106751

مهمترین اخبار ایران و جهان: