نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 20:33

بوربور: دولت توانست با رویکرد صحیح در عرصه بین الملل موفق باشد

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: دولت توانست با رویکرد صحیح در سیاست خارجی و معطل غرب نماندن و چرخش به سمت کشورهای منطقه و قدرت های شرقی، گشایش های خوبی در عرصه بین الملل برای کشورمان بوجود بیاورد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، نهصد و یازدهمین  جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز دوشنبه ۲۲ اسفند ماه با حضور دبیرکل جمعیت و اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر جمعیت برگزار شد.و

در این جلسه حبیب‌الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی درگذشت جناب محمدحسن غفوری‌فرد را تسلیت گفت و یاد او را گرامی داشت.

بوربور گفت: مرحوم غفوری‌فرد از اعضای هیأت مؤسس، عضو شورای مرکزی و دبیرکل اسبق جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بودند، ایشان از وفاداران راستین انقلاب اسلامی بودند و در این مسیر تا پایان عمر با برکت خود ثابت قدم ماندند.  

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در رابطه با شرایط بین‌المللی بیان کرد: دولت توانست با رویکرد صحیح در سیاست خارجی و معطل غرب نماندن و چرخش به سمت کشورهای منطقه و قدرت‌های شرقی، گشایش‌های خوبی در عرصه بین‌الملل برای کشورمان به‌وجود بیاورد.  

وی درباره قیمت اجناس و وضعیت اقتصادی داخلی بیان کرد: وزارتخانه و نهادها و سازمان‌های اقتصادی همچون تعزیرات و سازمان حمایت در موضوع کنترل بازار تاکنون بسیار ضعیف عمل کردند و لذا به نظر می‌رسد دولت باید در تیم اقتصادی خود تغییرات جدی ایجاد کند.

بوربور تصریح کرد: زمان زیادی به فرا رسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان باقی نماده که لازم است دولت با جدیت بیشتری نسبت به تأمین مایحتاج ضروری مردم در این ایام اقدام کند.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بیان کرد: تمامی برنامه‌ریزی‌ها نیازمند آمار و اطلاعات دقیق است، طبق قانون می‌بایست هر ۵ سال یک بار سرشماری انجام شود که متأسفانه دولت قبل آن را اجرا نکرد و تاکنون نیز در دولت سیزدهم به آن پرداخته نشده است. 

وی همچنین افزود: طبق آخرین آمار بالغ بر ۴.۵ میلیون مسکن خالی در کشور وجود دارد که طبق قانون مجلس بابد از آن‌ها مالیات اخذ شود، اما متأسفانه سال گذشته مبلغ مالیاتی که از این واحدها گرفته شد، کمتر از یک میلیارد تومان بود، در این زمینه دولت باید قانون مجلس را با دقت اجرا کند.

بوربور در خصوص عدم همکاری شهرداری تهران با خیرین خوابگاه‌ساز دختران دانشگاه شهید بهشتی احساس تأسف و بیان کرد: متأسفانه با وجود دوبار مکاتبه و دستور آقای چمران، اما تاکنون این موضوع در شهرداری مسکوت مانده است.  

وی اظهار کرد: ان‌شاءلله سال جدید سال رونق و گشایش‌های اقتصادی برای مردم باشد، همچنین در سال آینده موضوع مهم انتخابات را خواهیم داشت که لازم است جریانات سیاسی جهت آماده‌سازی فضای روانی جامعه و ایجاد امید و نشاط در مردم و معرفی افراد شایسته به جامعه برنامه‌ریزی کنند. 

 در پایان اعضای جمعیت دیدگاه‌ها و نظرات خود را بیان کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1093251

مهمترین اخبار ایران و جهان: