نیوز سیتی!
03 دی 1401 - 12:34

چرچسوف: پس از شکست آرژانتین به عربستان گفتم این تیم قهرمان می‌شود

سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه در جام جهانی ۲۰۱۸ پیش‌بینی جالبی درباره قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی قطر داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جام جهانی 2022 در قطر با قهرمانی تیم ملی آرژانتین به پایان رسید. آرژانتین که در نخستین بازی این جام 2 بر یک از عربستان شکست خورده بود در نهایت با پیروزی برابر فرانسه در ضربات پنالتی جام قهرمانی را فتح کرد.

استانیسلاو چرچسوف، سرمربی تیم ملی روسیه در جام جهانی 2018 که هم‌اکنون هدایت باشگاه فرانس واروش مجارستان را بر عهده دارد، گفت: من جام جهانی 2022 را بدون احساسات، اما از دیدگاه حرفه‌ای تماشا کردم. دیدن آنچه که ما به عنوان مربی می‌توانیم یاد بگیریم.

وی افزود: اما برنده هم البته جالب بود. اتفاقاٌ بعد از شکست آرژانتین برابر عربستان در دور نخست گفتم اگر آرژانتینی‌ها قهرمان جام جهانی 2022 شوند تعجب نکنید. مهم این است که چطور تمامش کنید. بنابراین چگونه شروع کردن مهم نبود. در چنین فاصله‌ای همه چیز نمی‌تواند شفاف شد. همه مسابقات را نمی‌توان در یک سطح بالا انجام داد. هیچ یک از تیم‌ها در تمام مسابقات گروه پیروز نشدند. این تصادفی نیست و آرژانتین قهرمانی شایسته است.

 

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 930107

مهمترین اخبار ایران و جهان: