نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 13:22

جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه دو راهبرد اصلی در دهه فجر است

بوشهر - فرماندار دیر گفت: جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه دو راهبرد اصلی امسال برنامه‌های شهرستان دیر در دهه فجر است.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز صبح چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر، اظهار داشت: ملت ایران قبل از انقلاب در اوج مظلومیت بود و حکومت خائن پهلوی برای پابرجایی حکومتش چه ظلم‌ها که نکرد.

فرماندار شهرستان دیر افزود: امام با مجاهدت خود اسلام را برای ما به ارمغان آورد و بعد از ائمه اطهار الگوی مجاهدت بود و با رهبری وی انقلاب به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: امروز ما میراث دار خون شهدا هستیم و اگر عناوینی کسب کردیم مرهون فداکاری امام و شهدا و مردانی است که پای امام ماندند.

باربرز با بیان اینکه ما مسئولین مدیون شهدا و مادران آنها هستیم، خاطرنشان کرد: برای خدمت به مردم از تمام توان خود استفاده کنیم تا بزرگترین دستاورد انقلاب که خدمت به مردم است را به اوج برسانیم.

وی، امید آفرینی را یکی از دستاوردهای انقلاب دانست و ابراز کرد: جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه دو راهبرد اصلی امسال برنامه‌های ما در دهه فجر است.

فرماندار شهرستان دیر با اعلام اینکه انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف در شهرستان دستاورد داشته است، گفت: این دستاوردها باید برای جامعه به ویژه دانش آموزان و دانشجویان گفته شود.

وی با اشاره به توان بالای نظامی و دفاعی ایران، اضافه کرد: جمهوری اسلامی نیروی توانستن را به ما تزریق کرد.

باربرز تاکید کرد: ادارات دستاوردهای حوزه خود را به صورت مقایسه‌ای قبل و بعد از انقلاب به مردم ارائه دهند.

وی بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار وارد شهرستان دیر شده است.

فرماندار شهرستان دیر عنوان کرد: در اولین دهه فجر بعد از هجمه عظیم و جنگ ترکیبی و خیابانی دشمن قرار داریم و باید بهترین و کیفی ترین برنامه‌ها برگزار و فضای شهر نورباران و گلباران شود.

وی یادآور شد: در راستای مردمی سازی برنامه‌های دهه فجر، چندین ایستگاه صلواتی با همکاری گروه‌های جهادی در طول دهه فجر برپا می‌شود.

باربرز گفت: جلسات روایتگری خاطرات انقلاب، حضور مدیران ادارات در مدارس و بازدید دانش آموزان از شرکت‌ها و ادارات و اسکله‌ها و دانشگاه‌ها برگزار شود.

وی تاکید کرد: مدیران ادارات از نقش روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها غافل نشوند و از این ظرفیت‌ها برای بیان دستاوردها به خوبی استفاده کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1012707

مهمترین اخبار ایران و جهان: