نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 14:32

نظام اسلامی با صلابت به مسیر پیشرفت ادامه می دهد

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نظام اسلامی ایران با گذشته چهار دهه همچنان با صلابت به راه و مسیر پیشرفت ادامه می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با گرامیداشت دهه فجر و میلاد باسعادت حضرت علی (ع) اظهار داشت: حضرت علی (ع) در دفاع از حق دارای ویژگی‌هایی بوده است و باید رهرو این امام همام باشیم.

وی با اظهار اینکه ۲۵۰ مسجد آماده میزبانی از معتکفان است، خواستار برپایی باشکوه مراسم اعتکاف در استان شد و گفت: باید از فرصت اعتکاف برای خودسازی بهره گیری کرد.

وی با اشاره به روز فناوری فضایی و هوایی گفت: ایران اسلامی در این حوزه به برکت انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته است.

امام جمعه ساری با گرامیداشت دهه فجر گفت: با وقوع انقلاب اسلامی مسیر و قبله خود را از غرب و شرق تغییر دادیم و امروز دیگر قبله و آمال ما آمریکا و کاخ سفید نیست.

آیت الله لائینی همچنین روز نیروی هوایی را ارج نهاد و گفت: در این روز همافران نیروی هوایی از طاغوت گسستند و به حضرت امام راحل پیوستند و تمامی نیروهای مسلح در خدمت دین و ملت سرفراز هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به روند انتقال از رژیم منحوس پهلوی به مردم ادامه داد: با انقلاب اسلامی رژیم طاغوت به هلاکت و مستضعفان به حکومت رسیدند و نظام اسلامی نشان داد که عملکرد خوب و موفقی داشته است.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی خدمات شایانی را انجام داده است، تصریح کرد: هرچند مشکلاتی وجود دارد و باید صدای مردم را شنید و برای حل مسائل و مشکلات برنامه ریزی کرد اما موفقیت‌های نظام اسلامی را نمی‌توان نادیده گرفت.

آیت الله لائینی یادآور شد: براندازی و تغییر رژیم اسلامی هدف مهم دشمنان به شمار می‌رود و از سال ۵۸ آمریکا و براندازی رژیم جمهوری اسلامی را ایران را در دستور کار قرار داد اما با گذشت بیش از ۴۰ سال نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار به پیشرفت خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه شاهد فروپاشی نظام سلطه غربی و رژیم غاصب صهیونیستی خواهیم بود، گفت: نظام اسلامی با صلابت به راه خود ادامه می‌دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1016807

مهمترین اخبار ایران و جهان: