نیوز سیتی!
07 خرداد 1402 - 12:36

۱۳۰ ویژه‌ برنامه ولادت امام رضا(ع) در مساجد اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ۱۳۰ ویژه برنامه به مناسبت ولادت امام رضا (ع) با مشارکت کانون‌های مساجد در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون پیش از ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت بیش از ۱۳۰ ویژه برنامه منسجم با مشارکت کانون‌ها در مساجد استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: مولودی خوانی، قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع)، پخش شیرینی و شربت و تبیین سیره و سبک زندگی امام رضا (ع) از جمله بخش‌های این برنامه‌های فرهنگی با مشارکت فعالان کانون‌های مساجد خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر و اجرای گروه‌های سرود خیابانی از دیگر برنامه‌های فرهنگی با مشارکت کانون‌ها به همین مناسبت است.

آمون ادامه داد: حضور خادمان رضوی در برنامه‌های کانون‌های مساجد از دیگر بخش‌های معنوی این فعالیت‌ها است که با استقبال عموم مردم روبرو می‌شود.

وی تاکید کرد: عرض ارادت آحاد مختلف مردم به اهل بیت (ع) به ویژه به ساحت مقدس حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) در برنامه‌های دهه کرامت از بخش‌های جذاب آن است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1243877

مهمترین اخبار ایران و جهان: